Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- فاویسمی
سلام من پسرم فاویسم داره ولی اصلا نمیخوابه میخوام شربت بی بی اسلیپ بهش بدم آیا ضرر داره براش
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- گریه شدید
سلام دکتر.پسر بنده 40 روزشه.از اول تولدش.یا خوابه یا گریه میکنه.روی زمین و توی بغل دائم گریه میکنه.انواع داروی کولیک رو بهش دادیم ولی تأثیر نداشت.حتی دکتر رانیتیدین براش تجویز کرد.باز هم تأثیری نداشت.دائما گریه های شدید داره و ما مستأصل شدیم.هیچ جوره ساکت نمیشه.
- .
سلام آقای دکتر ببخشید شربت کید هلیکس برای کودکان 7 ماهه ضرر نداره؟
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- مصرف دو شربت کتوتیفن و دیفن هیدرامین
سلام. ایا مصرف دو شربت زادیتن و دیفن هیدرامین باهم به فاصله ۴ ساعت از هم برای نوزاد ۱۵ ماهه( به اندازه یک سی سی) خطرناکه؟ خانومم داره دیوانه میشه( میگه قبلا شنیده بودم خطرناکه)
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
نوزاد 50ر روزه من مبتلا به فاویسم میباشد . از همون ابتدای تولد متوجه حساسیت به لاکتوز در کودک شدیم الان با توجه به حساسیت لاکتوزش و رفلاکس شدیدی که داره از چه شیر خشکی میتونم براش استفاده بکنم که لاکتوز نداشته باشه و دچار رفلاکسش هم نکنه
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید دکتر به دختر 3ماه من با وزن 7 و نیم کیلو سفکسیم 100 داده هر دوازده ساعت 5 سی سی که میشود معادل یک قاشق غذا خوری سر پر. آیا دادن این حد چرک خشک کن مجازه؟
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم

