Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دخترم ۳۷روزشه ۷روزه مدفوع نکرده خیلی زورمیزنه به حدی که قرمزمیشه چیکارکنم وقتی زورمیزنه نق هم میزنه بعدادرارشم خیلی بوی بدی میده انگارمدفوع کرده ولی وقتی بازش میکنم فقط ادرارکرده توروخداکمکم کنین شیره خودمم میخوره
- خرخر
سلام اگر فرزندم وزن بالایی داشته باشد صدای خرخرسینه اش که از بدو تولد داشته مشکلی ایجاد میکند
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم رتو پنج ماه از سه ماهگی همش سر پا اایستاده نگرانم مشکلی براش پیش بیاد اخه میگن نباید سرپا باشه
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- تفسیر ازمایش مدفوع
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه دارم رفلاکس داره آزمایش مدفوع براشون نوشتن و سه نوبت نمونه مدفوع دادیم.تواین مدت من انبه خورده بودم و شکمش شل شده بود و دونه های سفید زیادی داشت.مدفوع مخاطی نوشته و W.b.c 0_1 0_1 نمونه سوم2-4 R.b.c هر سه روز0-1 انکل کیست هم مشاهده نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- تغییر رنگ پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱.۵ ماهشه و وقتی به دنیا اومد رنگ پوستش خیلی سفید بود. چندین هفته زردی داشت و ۲ روز در دستگاه بود. پوستش الان بسیار تیره شده من و پدر و اطرافیان هم سبزه نیستیم میخواستم بدونم ممکنه به خاطر دستگاه باشه و دوباره سفیدی برگرده؟ ممنون
- شیر
سلام آقای دکتر دختر پنج ماهه ای دارم که بدلیل سهل انگاری من در زمان تولد بچه تو خانه بدنیا آمد و بعد به بیمارستان انتقال شدم و بچه ساکشن نشد از همان روز اول تولد نسبت به شیر خوردن خیلی بی میل بود ولی من با قاشق و سرنگ بهش شیر میدهم هر چه دکتر هم بردم نتیجه نداد الان ۵ کیلو وزن دارد و هنوز همان مشکل خواهش میکنم تو رو خدا بهم بگید چکار کنم می دانم باید چک شود و اینجوری نمی توانید بگید اما خواهش راهنمایی کنید خیلی مستاصلم
- سرماخوردگی وسرفه وتب نوزادپنج ماهه
سلام دکتردوروزه نوزادپنج ماهم آبریزش شدیدبینی داره ازدیروزه بشدت سرفه میکنه ودیشب تب داشته شیرکم میخوره گشنشه اما نمیتونه بخوره شش کیلوه
- آب ریزش بینی نوزاد
با سلام خدمت شما دختر من واکسن ۶ ماهگی زدن و همون شبش آب ریزش بینی گرفتن و بینی کیپ میشه این علائم واکسن هست یا سرماخوردگی هست باید چیکار کنیم تا آب ریزش بینیش بهتر بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک پنج ماهه
سلام وقت بخیر.نوزاد پنج ماهه دارم سه هفته هست که سرفه میکنه به خصوص در شب.دکتر هم بردم اسپری بهش زدم داروی حساسیت داده آزیترومایسین هم داده ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم؟
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه
- شیردهی در شب
سلام دکتر خسته نباشید دخترم یک سالشه شبا چندین بار گریه میکنه وشیر میخوره نزدیک سه چهار بار وصبح اصلا میلی به صبحونه یا ناهار نداره ممکنه بخاطر شیردهی تو شب باشه که گرسنه نمیشه در طول روز هم بیشتر تمایل به شیر خوردن داره
- خفگی پی هم در هنگام شیر دادن
نوزادی که تازه ۱۵ روز میشه متولد شده که در هنگام مکیدن شیر پی هم خفه میشه هنگامی این خفه گی پیش میاد که شیر در دهان نوزاد بیشتر میشه (وقتی شیر کمی بیشتر در دهن جمع میشه)
- ادرار؟
سلام.اقای دکتر پسرم تازه وارد ۵ ماهه شده.میشود کمی بهش اب داد.اخه ادرار خیلی کمه از صبح که پوشک میکنم تا شب زیاد خیس نمی کنه که عوض کنم؟
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون
- کار کردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام
نوزاد سه ماهه ای دارم كه هر روز شكمش كار ميكرد، مدتي است كه سه روز يک بار كار ميكنه، شكمش را با روغن زيتون ماساژ ميدهم، مادر خودشم روغن زيتون ميخوره، در ضمن شير مادر ميخوره، فقط هر دو روز يك وعده شير خشك ميخوره.

