Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام پسر سه ماهه دارم که شکمش شل شده در روز سه چهار بار میریزه چی میتونم بهش بدم
- چشم نوزاد
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- دوز درمانی فارمنتین ۴۵۷ در اوتیت
سلام برای اوتیت میشه داروی فارمنتین 90mg/kg/d برای کودک دو سال و نیم داد؟
- سرما خوردگی
سلام کودک هشت ماهه سرفه های خلط دار داره چه داروی استفاده کنیم
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر دخترم دوساله و سه ماهشه به خاطر نوع لایف استایل من و همسرم که بیشتر شبا تا دیر وقت بیدار بودیم دخترم اصلا خواب مناسبی نداره مخصوصا از یک ماه پیش که از شیر گرفتمش خوابش اصلا تنظیم نمیشه مثلا اگه زود بخوابه یازده یا دوازده دو شب بیدار میشه و دیگه تا هشت صبح بیداره و بعضی شبا هم مثل الان پنج صبح میخوابه من دیگه کم آوردم شما چه راهکاری رو برای تنظیم خوابش پیشنهاد میکنید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
۲۵ کیلو وزن دخترم هست و ۷سالشه چند سی سی سفیکسیم مصرف کنه
- تعویض پوشک
پوشک نوزاد دختر بیست ماهه هر چند ساعت یکبار بایستی تعویض گردد؟ و روزانه نیاز هست با اب و صابون شسته شود یا اب معمولی کفایت میکند؟
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من 2ماه و نیم ش عطسه و گاهی سرفه میکن بهش شربت سرما خوردگی کودکان بدم اشکال نداره چون سنش کم
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- واکسن وسرماخوردگی
با سلام خسته نباشید پسرم شش سالشه اطلاع نداشتم سرما خورده امروز براش واکسن تزریق کردم بعدش متوجه شدم سرما خورده ومریضه به نطرتون چیکار کنم دکتربردم براش اکسپکتورانت ازیترومایسین اموپول هیدرو کورتیزون وشیاف دیکلوفناک تجویز کرد به نظر شما داروهاشو مصرف کنه یا چندروز صبرکنم.
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- شستن میوه
سلام آقای دکترمیوه نوزاد با چی بشوریم ک هم براش ضرر نباشه هم باتوجه ب کرونا مشکلی پیش نیاد؟.ممنون
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- دخترم ۷سالَه بهش کتوتیفن دادم بدترشده یه سره۹
۲هفته دیفین هیدرامین با شربت اموکسی دادم خوب نشود
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه میخواستم بپرسم رفلاکس تاکی ادامه داره؟من برای پسرم شیشه شیر دکتربراون میدادم الان میخوام معمولی بخرم میخواستم بپرسم ی وقت برگشت نزنه رفلاکسش؟
- مشکلات گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید .من پسری 3 ساله دارم که همیشه شلوارش کثیفه همیشه در حال مدفوع کردن. نزدیک به روزی 30بار فقط در روز و مقدارکم

