Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- خوردن شمع دختر۱ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دختر۱ساله ام شمع خورده چیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- سی تی اسکن مغز
سلام خسته نباشید دختر دوساله ام به فاصله ۵ روز دوبار سی تی اسکن از مغزش گرفتن.من نگران اشعه اش هستم میشه جلوگيری کرد از عوارض بعدش
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- سلام پسرم نه سالش آبله مرغان گرفته چه دارویی مصرف کنم
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- سلام دخترم پنج ماهست چقدر شربت اموکسی سیلین بدم
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- سفیدی در گلو
پنجشنبه بچم سرفه میکرد برده بودم ۱۷ شهریور گفتن عفونت نداره و فقط شربت سرفه دادن الان امروز گلوی پسرم رو نگاه کردم تهش یه سفیدی داره. انتی بیوتیک لازم نداره؟ میشه آزیترومایسین بدم؟
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- سلام آقاي دكترپسرم شش سال دارد يك ماهه سرماخورده وآب بيني اش بند نميآيدرنگش هم سبز رنگه
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم

