Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- علایم انفولانزا
سلام اقای دکتر میشه علایم انفولانزای ک بچه ۴ماه گرفته رولطف کنیدممنون
- پشت زدن نوزاد۶ ماهه
سلام آقای دکترپسر۶ماهه ایص.۱ دارم که باکمک میتونه بشینه به مدت کم..خیلی پشت میزنه..وقتی عمود میگیرمش اول خوب رو پاهاش میایسته ولی بعد چند دقیقه خسته میشه وشکمشو جلو میاره از کمر تاب میده خودشو..نگرانم مشکلی وجود داره؟ البته غلت میزنه به میزان زیاد.تو روروئک راه میره... یه نوزاد ۶ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنین...
- اهن
سلام دکترخسته نباشید پسرم نه ماهشه دوماهه قطره اهن سیدرال میدم روزی یک سی سی وزنش هم ۱۰/۵۰۰هست یه جایی خوندم که هر سی سی قطره اهن سیدرال هفت میلی گرمه باید روزانه دو سی سی بدیم الان من چند سی سی در روز بدم همون یک سی سی یا از این به بعد دوسی سی ممنون میشم راهنمایی کنید
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- گریه نوزاد
باسلام دختر۲ماهم فقط شبا وسط شیرخوردن گریه میکنه وسینه رو سخت میگیره بدنشم حالت کمانی میکنه دلیلش چی میتونه باشه
- مسکن دندان
با سلام فرزندمن ده ماه است و داره دندون در میاره و شب ها خیلی بدخواب میشه و سرش و فشار میده رو دیواره تخت، نیازه برای درد دندون دراوردن مسکن بخوره،روزی چند قطره؟ وزنشم ۸،۷۰۰۰
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ ۷/۰۱ و تی چهار ۷/۷۲ برای کودگ چهار ماه و نیمه خوبه ؟؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- پسرم۲ماه سرما خوردگی
سلام بچه من امروز باید واکسن دوماهگی میزد بخاطر اینک دوروز تب کرده نزدم سرفه میکنه گاه گاه و یبوست گرفته میشه ب زورم شیر میخوره یه راهنمایی کنید منو
- تب واسهال
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بچه ۹ماهه که دندان فک پایین ۲تا دراومد بجز بی اشتهایی مشکل دیگه ای نداشت اما دندان فک بالاش سه روزه که لثه اش ترکیده،بیقراری،تب،اسهال وسرفه داره شکمش خیلی میره و آب خالیه اصلا چه کارش باید کرد؟؟؟؟
- اسهال نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهم الان ۵ روز اسهال روزی ۶ بار مدفوع میکنه ازمایش ادرار و مدفوع هم دادیم دکتر شربت زینک گفته روزی ۶ سی سی من شیر گلدن گات که شیر بز هستش میدم دکترش شیر ببلاک ال اف داد گفت با گلدن گات قاط کن بده ولی همچنان اسهال
- شیرخشک
سلام خسته نباشید بچم از وقطی ازشیر گرفتمش شیرخشک بهش میدم 1سالشه شبا نمیخوابه فقط گریه میکنه فکر کنم دلش درده ایا امکان داره از شیرخشک باشه که بهش میدم دلش درد میگیره به نظرتون چیکارکنم

