Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- گرفتگی پای واکسن دوماهگی نوزاد
سلام دکتر وقت بخیر ممنون وقت میزارید اونطرفی که پای دخترم واکسن دوماهگی زدم میخوام پاشو برا ورزش یبوست تکون بدم یمقدار سفت میکنه بعضی وقتام طاق باز خوابیده پاشو میده بالا بازی کنه داره دستو پامیزنه یهو اون پاش انگار حالت گرفتگی رگ ران یا پای خودمون چطوره یه لحظه مکث میکنه چشاش درش میکنه بعد کم کم وامیکنه نمیدونم چرااینقدر ترسیدم ب بنظرتون خوب میشه؟
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشی پسر من تا۳.۴ ماهگی کولیک داشت ولی انگار ک بعدش خوب شد ولی مجدد یک هفته میشه شبا وقتی میخوابه یهو تو خواب جیغ میزنه میپیچه به خودش همش بهونه گیزی میکنه البته الان نزدیک ۹ماهشه میخواستم بدونم این درد برا دندون میتونه باشه یا کولیکش برگشته؟ فقط تو خواب شب اینجوری میکنه طی روز نه
- پوره سیب زمینی
سلام آقای دکتر من دخترم ۲ هفته که داخل هفت ماهه میتوانم بهش پوره سیب زمینی بدهم؟؟شیر دوست ندارد به جای شیر میتوانم فقط با کره درست کنم؟؟ روزی چند بار بدهم؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر ممنون بابت پاسخگويي به موقع ،فرموديد درصورت بهبودي از پماد چشمي شبها استفاده كنم ولي زماني كه پماد رو ميزنم يكي دوساعت بعد چشمهاشو با دستاش ميماله انگار كه چشمهاش خارش داشته باشه بعد همون دستاشو ميزنه ب دهنش تمام مدت دستش رو ميخوره آيا مشكلي نداره من ب اين خاطر پماد استفاده نميكنم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- سرما خوردگی کودک ۴ ماهم
سلام کودک۴ ماهه سرماخورده و آبریزش بینی و سرفه غلط دار داشت پیش متخصص اطفال بردیم واسش شربت گایافنزین هر۸ساعت ۲سی سی و سالبوترکس هر ۴ساعت ۱پاف تجویز کردن که اصلا تاثیر مطلوبی نداشت و تب هم کرد اصلا نمیتونه شیر بخوره اسپری بینی رینوسالتین هم میزنم
- حساسیت غذایی
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما

