Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- سرماخوردگی کودک۳سال و۱۱ماهه
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟
- سلام خسته نباشید پسرم وقتی خوابه تند تند نفس میکشه یا حتی چند روز پیش یکم فعالت داشت دویده بود میگفت نفس کم میارم علتش چیه سرفه هم میکنه دکتر اطفال بردم زیاد ولی هر بار با چند تا شربت آمدم وبی فایده بوده
- سلام خسته نباشیددخترم زودبه زودسرماخورده میشه ماه پیش سرماخوردن دوباره گرفتگی بینی دارن تقریباهردوماه یکبارسرمامیخورندخیلیم مراقبم اما بازم سرمامیخورن به نظرتون چکار بایدکرد
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد

