Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
سلام ی هفته هست پسرم اسهال شده هم روز شب گریه میکنه دکتر بردمش اصلن خوب نشد خیلی نگرانم بخاطر گریع کردن اسهالش چیکار کنم خوب بشه چی بهش بدم تاثیر کنه اسهالش خوب بشه
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- یبوست چندروز بشه خطرناکه برای دختر۲۶ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲سالشه الان ۷ روزه مدفوع نکرده شیاف هم گذاشتیم یبوست داره میخواستم بدونم تاچندروز بشه خطرناکه واسش مشکل پیش میاد.ممنونم
- دندان در آوردن
تب در کودکان یکسال بخاطر دندان درآوردن تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد؟
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- غدد لنفاوی شکم
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- تب
سلام پسرم۴ ساله است تبش با بوفن پایین نمیاد،ایا میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟چند ساعت فاصله با بروفن داشته باشه
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- سن استخوانی
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۸ ماهشه براش عکس از کف دست چپ نوشتن برای تعیین سن استخوانی در نتیجه عکس نوشته سن استخوانی معادل ۲ سال هست الان پسر من از لحاظ سن استخوانی مشکل داد یا نه؟
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- علت لکه های خاکستری داخل سفیدی چشم کودک چیست
- تب
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال ۱۰ ماه داره ۱۳ کیلووزنشه...۵روزپیش تب گرفته بودشربت دادم خوب شده بود ولی دیشب دوباره تب داشت .ممنونم ازشما
- دل درد کودکان
دختر پنج ساله من موقعی که توی ماشین میشینه موقع مسافرت دل درد شدید میگیره ،میخوام دلیلش رو بدونم ،ممنون

