Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم فاریسم داره.. امروز قیمه داشتیم پسرم یه قاشق از اب خورشت و یه تیکه گوشت خورد... لپه نخورد.. ولی بازهم نگرانم براش مشکلی پیش بیاد توروخدا کمکم کنین ممنونم
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- مشکل کودک ۱۵ ماهه
سلام اقای دکتر، پسر من یکو نیم سالشه سرشو به زور از زمین بلند میکنه مشکلش چی میتونه باشه
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خسته نباشید پسرم دوسال ونیمشه الان ۸ماه هست که نیمه های شب که میشه باسرفه های شدید ومداوم ازخواب بیدارمیشه سرفه هاش همراه با استفراغ هست زمانی که استفراغ میکنه سرفه هاش هم بند میاد به چندتامتخصص اطفال مراجعه کردم همشون تشخیصشون عفونت ریه وآلرژی بوده دارو تجویز کردن حتی بستری هم شده عکس از ریه وآزمایش هم انجام دادن اما نتیجه ای نگرفتم همچنان سرفه داره ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه
- بیماری لثه
سلام خسته نباشید پسرم ٢ سالشه .حدود٥روزه که لثه هاش خونریزی داره.دهانش بوی بد میده و لثه هاش متورم شده وقرمز شده...بردمش دکتر.دکتر دیفن هیدرامین و ویوله دوژانسین داده که استفاده کنه...وهمچنین آبسه هم داره که پماد دادن.میخواستم بپرسم آیا با اون قطره ویوله دوژانسین خوب میشه؟؟خودم که سرچ کردم علائم بیماری جینجیویت مزمنو داشت.لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- سفکسیم ۱۰۰
آیا مصرف سفکسیم ۱۰۰برای عفونت گوش و گلو خوبه؟ومیزان مصرف این دارو برای کودک ۳ساله باوزن ۱۵ کیلو گرم چقدره؟ودر چه فاصله زمانی باید مقدار تعیین شده مصرف شود؟
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- شیر و مکمل دختر ۱۵ ماهه
سلام
دخترم 15 ماهه هست ولی خیلی لاغرشده پیشنهاد شیر خشک پدیا شور را دادند آیا استفاده از مکمل مشکلی نداره ؟
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر
- عفونت گوش
سلام دخترم ۲سالشه پشت گوشش قسمت بالاش رییشه گوشش یه خراش کوچک هست بعضی وقتا ازش عفونت زرد رنگ تراوش میکنه بعد خشک میشه به نظرتون چه پمادی بزنم تا عفونتش خشک بشه وخوب بشه

