Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۷ماهه
سلام بچم تازه رفته تو هفت ماه سرماخورده وسرفه میکنه .آبریزش بینی هم داره .بیقراریاش زیاده رفتم داروخونه بهم این شربت دادن .بهش ۴قطره شربت ستادین دی دادم مشکلی نداره بنظرتون ؟.؟
- سلام آقای دکتر پسر ۶ ماه و نیمه ام امروز بغل یک بچه بود و کمرش یک لحظه به خاطر غفلت برگشت و گریه شدید کرد اما بعد آرام شد آیا نیاز به معاینه دارد ؟
- مدفوع تیره نوزاد شش ماهم
سلام نوزاد من شش ماهشه شبا خیلی بی قراری میکنه شکمش صدای قارو قور میده مدفوعشم سبز مایل ب سیاهه
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- جوش های سرسفید روی گردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک سه ماهه و نیمی دارم چند روزه جوش های سفیدی زیر گلوش هست فک میکنم از عرق سوز شدنه از پماد زینک آکساید استفاده میکنم خوبه؟داروی دیگه ای هست
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- رفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم ۳۶روزه هست ،۳۵هفتگی به دنیا اومد فاویسم هم داره اوایل نفخ داشت که وقتی یک ماهش شد شربت گریپ میکچر بهش دادم ولی الان یه حالت هایی از رفلاکس داره بعد از شیر خوردن که میذارمش یکم بالا میاره همش احساس گرسنگی داره جدیدا رودهاش هم صدا میده نفخ هم داره بعد آروغ بعضی وقتا سکسه میگیره که با شیر خوردن رفع میشه وگرنه طولانی مدت میشه به خودش میپیچه موقع دستشویی داشتنش موقع دل درد هم دلش میخواد شیر بخوره از دیروزه که شربت کولیف بهش میدم چه دارویی براش خوبه این دو تا شربت اشکالی نداره با هم داده بشه خودم هم برای افزایش شیرم لیدی میل کاکائویی مصرف میکنم
- وزن گیری
سلام آقای دکتر. دخترم هشت ماهشه هر دو ماه وزنش دویست، سیصد گرم بالا میره الان 7200چی بدم وزن گیریش بهتر بشه وزن تولد 3کیلو. شربت زینگ هم بهش میدم. ممنون
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- غذای کمکی
سلام.وقت بخیر.برای غذای کمکی پسر ۹ ماهه میتونم تخم مرغ کامل زرده و سفیده بهش بدم؟ممنوعیت ها چه چیزهایی هست
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- علت هق هق کردن بیصدای نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترم ۸ ماهشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که نیمه شب متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به ضربه زدن به کف پاش که دردش بیاد بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- دل درد
سلام اقای دکتر من پسری ۱۸ ماهه دارم با وزن ۱۳ کیلو ..سه روز پیش تب کرد که با دارو کنترل شد و الان تبش برطرف شده ..فردای اون اسهال شد که دارو دادم خوب شده ..فقط دیروز مثلا دوبار که دستشویی کرده دستشو میزارع رو شکمش و گریه می کنه و زور میزنه میدونم دلپیچه داره ..چی بهش بدم نیازه که چرک خشک کن استفاده کنه .اخه از شانس دکترم نیس
- لاغربودن نوزاد
سلام دکتر دخترم ۳ ماهشه وزنش ۵کیلو ۲۰۰ گرمه که بهداشت رفتم گفتش کمبود وزن داره برای وزن گیری میتونم بهش شیر خشک کمکی بدم؟

