Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- قطرم میم
سلام . دکتر برا دخترم ۱۸ ماهشه قطره میم وقطره آروویت تجویز کرده ببخشید آقی دکتر مگه قطره میم خودش آهن نداره
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- سلام خسته نباشید پسرم نزدیک به هفت سالش هست سوزش گلو و گلو درد داره و وزنش 20کیلو هست شربت ازیترو مایسین 200رو چند سی سی بهش بدم ممنونم
- فاویسم
سلام خسته نباشید ببخشید دکتر شربت زیتوکید واسه فاویسم مشکلی داره؟
- سرماخوردگی
سلام. شربت سرماخوردگی برای کودک دوسال و نیم با وزن ۱۲ کیلو، هر چند ساعت و چه مقدار بدیم؟
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- بیماری کودکان
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- خوردن برچسب
باسلام،پسر یکساله و سه ماهه ام برچسب به اندازه تقریبی یک بند انگشت رو خورده ، ممکنه توی روده گیر کنه؟ آیا دفع میشه یا نیاز به پزشک و آندوسکوپی داره ؟ ممنون از لطفتون بابت پاسخگویی
- کودکان و تب
سلام وقت بخیر من پسرم ۴سالشه الان ۳روزه تب شدید داره همراه با اسهال لطفا راهنمایی کنید چه بدمش
- مصرف سفکسیم و سرفه خلط دار
دکتر بخاطر اسهال و تب تشخیص عفونت داد و سفکسیم ۱۰۰ روزی ۴ سی سی تجویز کرد الان دوروزه میدم ولی بچم سرفه خلط دار میکنه قبلش اصلا سرفه نداشت
- آفت دهان
سلام آقای دکتر پسرم 2/5ساله است سه روزه آبریزش بینی و دهان داره آزیترومایسین دادم روزی یک بار اما الان متوجه شدم روی زبونش زخم شده وارد خوردن غذا میترسه چسب هم بدخواب شده وساعتی بیدار میشه بهونه میگیره ولی خوابه برازبانش قطره بنفش زدم چکار کنم

