Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک یک سال نیم
سرماخوردگی تب لز
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- آیا جیغ زدن کودک در خواب طبیعی است؟
با سلام کودک ۸ ماهه در خواب به صورت ناگهانی و مکرر جیغ می کشد ولی نه گریه میکند نه بیدار می شود، در بعضی مواقع شب تا صبح بالغ بر ۲۰ بار جیغ می کشد.
- کودک
سلام شب بخیر،پسرم سه سالشه و حدود یک هفته هست روزی ۱۰یا ۱۱بار پی پی میکنه هر غذایی میخوره بلافاصله دفع میکنه ممکنه مریضی خاصی گرفته باشه؟چی بدم بخوره نرمال بشه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- در باره بچه
داکتر صاحب بچم یه دونه کاغذ خورده مشکل نداره؟
- عفونت گوش کودک
سلام و عرض ادب . ببخشید پسر من چهار و سال و نیمه است . در سه ماه گذشته دو بار درگیر عفونت گوش شده و متخصص اطفال فارمنتین ۴۵۷ براش تجویز کردن و بعد از اتمام دارو دکتر معاینه کردند و گفتند که عفونت رفع شده اما حالا بعداز بیست روز دوباره پسرم تب کرده و گوش درد داره و اینبار دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش تجویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه بفرمایید عفونت گوشت به تکرار در فاصله زمانی ۳ ماه غیر عادیه؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- حرکت غیرعادی
سلام پسرم یک هفته س بعدازورود به پیش دبستان دچار تیک هایی شده که هرروز متغییر میشه چیکارباید بکنم اقای دکترررر لطفا راهنماییم کنید 😭
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم

