Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- سلام بچه من نزدیک سه سال است شربت پیروی ساید چقدر بهش بدهم روزی چندبار وتاکی
سلام برای بچه 3 ساله چقدر شربت پیروی ساید بدهیم
- مدفوع کودک
سلام آقای دکتر کودک نه ماهم از بدو تولد همیشه موقع دفع زور میزد طوری که کسی اتاق دیگه باشه میشنوه هنوزم آنطوری شیرخشک میخوره وقتی روغن گلیسرین به مقعدش میریزم با زور اوایلش تیکه تیکه بعد روان میشه ولی بدون روغن زور میزنه شاید یک تیکه بندازه چکار کنم میترسم استفاده مداوم گلیسرین رودشور تنبل از طرفی زور زدنش ناراحتم میکنه غذاهای برا رفع یبوست آب میدم تو کل روز حرکتشم زیاده
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- بی قراری و گریه نوزاد
سلام. نوزاد پسر ۹۵ روزه ای دارم که در ۳۸ روزه گی بعلت کولیک و بی قراری شبانه و رفلاکس دکتر براش دومتیدون و دامتیکون تجویز کرد. خیلی وقت بود که دیگه گریه نمیکرد اما الان دو روزه سر ساعت معینی از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر گریه میکنه و فقط در گهواره ساکت میشه و در این دو ساعت اصلا شیر نمیخوره؟میشه راهنمایی کنید ؟
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- سلام دخترم یک هشت روزشه ۳۲۵۰گرمه قطره هنوز بهش ندام روز اول چند قطره بدم روز دوم چند قطره
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- استپ وزنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۳ ماهشه چند ماهه رو ۱۱:۵ استپ کرده آزمایشم داده مشکلی نداره زینک سولفات و مولتی کیندر هم می دم ولی انگار اینا اشتهاشو کمتر می کنه چیکار کنم وزن بگیره 😔😔😔😔
- ویتامین
سلام نوزاد۳ماهه ای دارم که ویتامین آد ومولتی ویتامین نمیخوره استفراغ می کنه چکارش کنم ممنون
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟
- چشمک زدن نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر.دختر پنج ماه و بیست روزی دارم .که دوبار یه حرکتی رو تکرار کرده که خیلی ترسیدیم. یه بار سه چهار ماهگیش یکیشم امروز .که به صورت غیر ارادی چشماش رو میزنه.و ناخوادگاه بعضا دهنشم باز میکنه. اصلا شبیه چشک زدن عادی نیست. شبیه تیکه . یه نیم ساعتی اونجوری شد بعد خوب شد.فیلمم گرفتم ازش در اون حالت. خیلی نگرانم. قراره شنبه ببرمش نوار مغز. ولی چون شهرمون برا نوزاد نداره مجبورم با این شرایط کرونا برم یه شهر دیگه. بهم بگید چرا اینجوری میکنه 😔😔😔😔
- فاویسم
دخترم سه ماه و نیمشه فاویسم داره چه نوع شیر خشکی بهش بدم
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- تب
با عرض سلام اقای وکتر دختر ۳سال و نیم دارم که از صبح تب ۳۹ درجه دارد سرفه ندارد فقط تب و لرز و بی حالی
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه دو ماهه میشه گاهی اوقات زبانش رو میاره بیرون خیلی فکرمو درگیر کرده به نظر شما طبیعیه؟
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟

