Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام وقت بخیر ببخشید من پسری 7 ماه دارم که از 5ماهگی بهش غذا دادم سوپ و حریر بادام و فرنی الان که 8ماهه شده هرکاری میکنم غذا نمیخوره اگه هم بخوره بالا میاره
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- پروبیوتیک
سلام نوزاد ۲ماهه ام چند شب است جیغ زده و گریه میکند از قطره پرو بیوتیک استفاده میکنم آیا درست است
- گوش دردنوزاد
نوزاد دوماه و نیم گوش دردوبی قراری داشته دکتر شربت سفکسیم و هیدروکسی زین داده شربت سفکسیم نوروز بهش دادیم اسهال شدید گرفت قطعش کردیم شربت هیدروکسی زین هم اصلا ندادیم گوش دردش بدتر شده آیا داروها رو ادامه بدیم آیا هیدروکسی زین برای نوزاد ضررندارد؟!
- افت قند خون نوزاد
سلام خواهر زاده بنده قند خونش ۲۷ شد و کبود شد و حالت تشنج گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بعد از سرم سریع بالا رفت و بستریش کردن . سوالم اینه که میگن افت قند خون موجب فلج مغزی میشود آیا نوزادی که این حالت شد دچار آسیب های مغزی میشود ؟
- آلرژی
سلام نوزاد دو ماهه دارم ک تازه دکتر بردمش رفلکس معده داره دکتر بهش پدی لاکت و قطره کولیکوید و قرص امپرازول ۲۰ داده از وقتی خورده روزی ۷ الی ۸ بار شکمش کار کرده و اینکه صورتش قرمز شده و خارش داره میخواستم بدون ایا حساسیت دارویی پیدا کرده ب کدوم دارو باید قطع بشع یا مهم نیست ادامه بدم داروش .ممنون میشم پاسخ ببدهید
- لطفا کمکم کنید
آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم وزنش رو 4.500مونده وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده خوب وزن میگرفت بعدش سرما خورد الان وزن نمیگیره آقای دکتر بردم دکتر آزیترومایسین داد با شربت پلارژین با آمپول اکسی کورت شربت آزیترومایسینش تموم شده هیچ جا نیست اصلا آنتی بیوتیک پیدا نمیشه پودر امپروزل 5هم داده که خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره الان آمپول اکسی کورت رو زده و شربت پلارژین بهش دارم میدم سرفه هاش خلطی شده چیکارکنم ؟ توروخدا من پول دکتر هم ندارم که هر دقیقه ببرم دکتر راهنماییم کنید چه دارویی بدم الان ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟ کمکم کنید و اینکه تا الان تب نداشته
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- بیدارشدن ازخواب باترس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماه و۲۰روزشه الان۳بارپیش اومده باترس ازخواب بیدارمیشه یبارباجیغ دوبارم باگریه انگار ک خواب بد دیده طبیعی هست؟
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- شیر نخوردن نوازاد پنج ماهه و عدم وزن گیری
با سلام و خسته نباشید من یه پسر پنج ماه و نیمه دارم که توی هفته ۳۵ به علت iugr ختم بارداری دادم و وزن تولد ۲۴۰۰ بود؛ وزن گیری پسرم خیلی خوب بود و تقریبا ماهی یه کیلو میگرفت تا ماه پنجم که دیگه وزن نگرفت و از شیر خوردن امتناع میکنه اصلا تمایلی به شیر خوردن نداره و با اینکه گرسنه س اما نمیخوره دکتر رفلاکس تشخیص دادن با توجه به اینکه بالا می اورد؛ الان پانزده روزه که امپرازول و یک هفته س که شیر آپتامیل پپتی و قرص دومپریدون بهش میدم شیر که به زور چند شماره در روز میخوره متاسفانه بهبودی نمیبینم😔😔😔بخاطر شروع کرونا هم نمیتونم بدم شهر دیگه بخاطر دکتر واقعا کلافه و سر در گم و نگرانم.فقط میشینم بالا سرش و گریه میکنم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
- تورم گردن
سلام دختر دونیم ساله من سمت چپ گردنش ورم می کنه شربت سفکسیم براش خوبه یا آموکسی سیلین
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- رشد سر کودک
من پسرم میکروسفال هست آیا برای رشد سرش درمانی وجود داره؟ الان یک ماه و نیم هست و سونو سر اختلالی نشان نداده،با تشکر
- سرما
دختر ۱۰ماهه ام سرماخورده و بعد از دو روز بینی و پشت حلق گرفتگی داره و شبها خواب درست نداره قطره سدیم کلرید هم مصرف میشه ولی گرفتگی بدی داره

