Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام اقادکتر، پسرم ۳سالشه یک شب تب کرد تبشو کنترل کردم، الان سینش چرکی شده سرفه میکنه خلط زیاد داره اموکسی کلاو ۳۱۲گرفتم ۱۲ساعته بهش بدم خوبه؟ نیاز ب شربت سرفه هست؟ بخاطر خلط زیاد سرفه داره سینش خیلی خرابه
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- آلرژی به داروی سفکسیم
سلام کودک ۱۳ماهه دارم با وزن ۱۱کیلو دو روزه سفکسیم ۱۰۰میخوره به میزان ۲/۵ میل اولش کم بود جوش های ریز یا همون کهیر التهاب دار زده اطراف باسنش و بغل ران پاهاش نمیدونستم از دارو کنارش از نئوتادین به میزان ۲/۵میل هم که نوشته دکتر میدم بهش دیروز نئوتادین رو گفتم ندم دیگه ابریزش نداره شب دیدم به چه شدتی شده فهمیدم از دارو سفکسیم چون خوراکی هاشم مثل همیشه میخوره اونا بودن پماد nn میزنم روشون و پماد هیدروکورتیزون 1 درصد و کلوتریمازول ۱ درصد هم قاطی کنم به اندازه میزنم چیکار میتونم بکنم چه پماد هایی بزنم جایگزین سفکسیم چی بدم چون سرماخوردگی داره یکم هنوز بینیش هم کیپه
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- موز و کنجد
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میشه موز و کنجد به کودک داد؟ با تشکر
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- غذا کمکی
سلام آقای دکتر به بچه 15ماهه میتونم ژله بدم اگه اشکال نداره چقدر در هفته میشه بهش داد؟
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم

