Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردهنگام دستشوی
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- شیر پر چرب
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. شیر پاستوریزه کم جرب میخورد. از چه سنی باید پر جرب میل کند؟ متشکرم
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- گرفتگی بینی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم چهار سال و نیمه هست صبح ها با گرفتگی بینی بیدار میشه و میگه بینی گرفته هست و نفس کشیدن از بینی براش سخته، گرمایش منزلمون شوفاژ هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- آب
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدالان17ماهسه بچه بسیار باهوش وفعالی هست چند کلمه میگه ازجملهآب آش جوجه جیجه دست موبوبه ،دد،ببه،وغیره وهر دستوری بهش بدم کامل میفهمه اونجام میده الان 12تادندون داره وتودهنش ورم کرده وکمی جای یک دندونش که درنیومده آبی شده آقای دکتر از12تاپانزدهماهگی دندون درنیومد بعد باز شروع شد این مدت آب دهنش خشک بود قبلش آب میومد امابازبا شروع دندون دراومدنش زیادآب دهنش میره گاهی رولباسش میریزه دست میزنم لثش ورم داره آیا بخاطر آب دهانش باید ببرم دکتر
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- سیر نخوردن نوزاد نه ماهه
سلام اقای دکتر پسر من از اول شیر کم میخورد فک کردم از شیر من خوشش نمیاد مجبور شدم شیر خشک بدم الان شیر خشکم بزور میخوره خسته شدم از بس دکتر بردم اما غذا رو خوب میخوره مشکلی نداره غذا بهش بدم
- درد پا
سلام آقای دکتر طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق دختر دو سال و سه ماهه دارم که دیروز عصر زمین خورد و تا ظهر امروز مشکلی نداشت ولی از ظهر بی تابی می کند و بعضی اوقات هم راه نمی رود تو رو خدا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر با توجه به وضعیت کرونا هم می ترسم ببرم بیمارستان برای چکاپ
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام پسرم ۹ماهشه آبریزش بینی وگرفتگی صدا داره چکارکنم خوب بشه
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟

