Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- عفونت ادراری
سلام جناب دکتر میخواستم ببینم عفونت ادراری در نوزاد دختر باید بستری بشه یا با دارو میشه خوب بشه آزمایشش اینجوری بوده Nitrite positive WBC 10-12 Bacteria many ممنون
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک دونیم ساله با وزن ۱۵ کیلو چقد بدم واس گلو دردش میخوام بدم
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- سینه دخترم چرک کرده میخواستم آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم چقدر باید بدم
دختر تقریبا ۱۳کیلو هست و سن ۲ونیم
- تب در واكسن يك سالگي
ديروز واكسن زدم يكسالگي امروز تب داره دو بار استا دادم يكبار ٣٧/٢ و الان ٣٧/٩ طبيعيه؟؟؟؟
- سرما خوردگی
دختر یک سال و سه ماه من سرما خورده تب شدید داره براش نصف شیاف زدم آیا میتونم شربت استامینفون هم بدم
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- عفونت گوش کودک
سلام و عرض ادب . ببخشید پسر من چهار و سال و نیمه است . در سه ماه گذشته دو بار درگیر عفونت گوش شده و متخصص اطفال فارمنتین ۴۵۷ براش تجویز کردن و بعد از اتمام دارو دکتر معاینه کردند و گفتند که عفونت رفع شده اما حالا بعداز بیست روز دوباره پسرم تب کرده و گوش درد داره و اینبار دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش تجویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه بفرمایید عفونت گوشت به تکرار در فاصله زمانی ۳ ماه غیر عادیه؟
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- سیستم گوارش
باسلام دختر2ساله به محض خوردن غذاشکمش کارمیکند وزن او11 کیلواست واشتهای خوبی ندارد انگل نداردوکمخونی درازمایشش نسان داده چیکارکنم ممنون
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودک با وزن ۱۷ کیلو ۳/۵ ساله
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جوشان ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- دادن مربا
با سلام. ایا میتوان به کودک ۱ سال و ۵ ماهه مربا توت فرنگی و میوه های مختلف داد

