Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
سلام آقای دکتر.پسر ۶ ساله من مبتلا به آبله مرغان می باشد به جهت تب ۳۹ درجه یک بار فقط از شیاف دیکلوفناک استفاده کردیم در بقیه موارد استامینوفن استفاده کردیم.شنیده ام استعمال آسپرین برای تب آبله مرغان موجب بروز سندروم ری می شود آیا در مورد دیکلوفناک هم چنین هستش؟
- ورجه ورجه زیاد نوزاد نه ماهه
سلام پسر نه ماهه دارم خیلی ورجه ورجه میکنه خیلی شیطنت میکنه یه جا بند نمیشه ایا ممکنه بزرگتر که بشه پیش فعال باشه ممنون
- لرزش سر و دست نوزاد
سلام دخترم ۵ماه و ده روزشه امروز هنگام شیر خوردن سر و دستش لرزید چند ثانیه بعد خوب شد از چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- دردشکم
بچم ۳روز شکمش درد گرفته البته لحظه ای هستش یعنی میگیره ول میکنه ، اسهال نداره مدفوع هم خیلی کم میکنه اشتهاشم کم شده نمی دونیم علت چیه باتشکر .
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- مقدارمصرف
به پسر سه سالم میتونم شربت ستادین دی بدم ...مقدار و ساعت مصرف رو لطفا بفرمایید باتشکر
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد
- آبمیوه
سلام آب به به بچه ۱۴ ماهه بدم باعث یبوست مبشه ؟ ممنون
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- علت تیکه های سفیددرمدفوع نوزاد۷ماهه
سلام.من نوزاد۷ ماهه دارم امروز توی مدفوعش تیکه های سفیدبود علت چی نگرانم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- باسلام پسرم سرما خورده ابریزش بینی داره وتب هم داره میتونم از ستادین استفاده کنم
- جوش های پوشک
سلام دکتر دخترم نزدیک ۲سالشه لای پاش زیر مایبیبی جوشهای قرمز و برجسته میزنه کرم زینک و کلوتریمازول هر کدوم جدا تا مدتی استفاده کردم فایده نداشت چی براش بزنم؟
- یبوست سفت وبه زور نوزاد مدفوع میکنه چه شربتی خوبه نوزاد 7 ماه وغذای کمکی شروع شده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام کودکم هفت ماهه یک هفته علایم سرماخوردگی دارد سه روزه کوآموکسی میخوره ولی خوب نشده دونه های قرمز رو بدنش زده آیا قطع کنم چه دارویی بجاش جایگزین کنم ممنون

