Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شستشوی معده نوزاد
سلام .خسته نباشید.ببخشید نوزاد ما دیشب به دنیا اومده و از صبح همش یع میزنه (مثل کسی که حالت تهوع داره و میخواد استفراغ کنه)و سینه ی مادرشو نمیگیره..گفتن باید شستشوی معده بدن...آیا این کار برای نوزاد خطرناک نیست؟و اینکه لازمه باید انجام بشه؟
- بی اشتهایی
دختر ۱۷ماهه دارم خیلی بی اشتهاست و به سختی چند تا لقمه بهش میدهم
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- تفسیر ازمایش
باعرض سلام و خسته نباشید
دخترم ۳سال و نیم داره وچند شب پیش تب ۳۸.۵ درجه داشت و من شیاف استفاده کردم.
بعد از اون دچار اسهال شد تقریبا ۶بار در روز.
توی مدفوعش مخاط سفید و چسبناک بود.و میگفت دل درد دارم و سردمه.
ازمایش مدفوع داد من درمورد دو مورد زیر سوال دارم
WBC/hpf 0-1
RBC/hpf 0-1
آیا وجود یه گلبول سفید یا قرمز بی خطره ؟ - س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
دختر 2/5 ساله دارم که به مدت دوماهه که روی بدنش ابتدا در قسمت شکم و پشت دانه ای قرمز رنگ زده به مقدار زیاد و بعد گردن و پیشانی (قیلش خدود 50 دانه آبدار بزرگ شبیه آبله روی بدنش بود که بعلت شربت کوآموکسی کولا 457 دادم و بعد 5 روز دانه ها زیاد شدن ) و با رفتن پیش متخصص اظفال و آزمایش خون و حساسیت گفتن چیزی مشاهده نشده و داروهای چون شربت نئوتادین و پودرسینکاست دادن که به مدت یک ماه خورد وبعدش یک سرماخوردگی و شربت سفکسیم 100 دادن که بعد از سرماخوردگی دوباره دونه ها دارن تو صورت قسمت پاها بویژه ران و قسمت ساعددست و کف دست میزنن، خیلی نگرانم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید، دکترش که میگه چیزی نید ولی من خیلی نگرانم آخه جای دانه ها رو صورت و شکمش سیاه شده. - دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- اسهال
باسلام پسرم یک سالشه سه روز بعداز واکسن دچار اسهال شدید شده به طوریکه پاش سوخته الان چهار روزه باوجود مصرف شربت امیلوپرا خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم اگر جواب بدید
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- پسرم هفت سالم یهو رنگ وروش زرد میشه حالت بیهوشی میگیره
- سلام پسر ۲۰ ماهه ایی دارم ک دو سه روز هست خیلی شکمش کار میکنه شل و آبکی نیس طبیعیه آیا عادیه ؟
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- گوش و بینی
سلام آقای دکتر سال نو مبارک. دخترم بیمارشماست باتوجه به اینکه متاسفانه مطب تشریف ندارید مزاحمتون شدم .دخترم ۳سال و ۸ماهشه با وزن ۱۴ کیلو مدتی بینیش کیپه خلط پشت حلق داره ازدیروز میگه گوشم درد میکنه چه دارویی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- سرفه نوزاد
نوزاد ۲۰ روزه که خسس میکنه سرفه و عطسه هم داره و بیقراری میکنه چه پیشنهادی دارید چه دارویی بدیم تا خوب بشه
- مفصل
با سلام پسر ۸ ماهه با وزن ۹.۸۰۰ مدتی است موقع بغل کردن از کتفش صدای تق میاد ایا باید معاینه شه یا مشکلی نیست؟شربت ادزیر هم میخوره

