Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی شربت ازیترومایسین
سلام خسته نباشید دوز مصرفی شربت ازیترومایسین برای کودک بیستون سه ماهه با وزن پونزده کیلو چقدر هست و چند بار در روز ؟ممنون
- خوردن برچسب
باسلام،پسر یکساله و سه ماهه ام برچسب به اندازه تقریبی یک بند انگشت رو خورده ، ممکنه توی روده گیر کنه؟ آیا دفع میشه یا نیاز به پزشک و آندوسکوپی داره ؟ ممنون از لطفتون بابت پاسخگویی
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- شربت اشتها اور
سلام پسر من هفت ساله اس و مشکل اسم و الرژی داره و اشتهاش خیلی ضعیفه به زور غذا میخوره به نظر شما جه شربتی براش بهتره ممنون
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- سرماخوردگی در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر خداقوت تو دوران شیردهی سرماخوردم شدید ۱شیشه شربت آموکسی کلاو و ی بسته قرصشو خوردم الان بعد از ۱۰ روز سرفه نمیذاره بچه مو بخوابونم همش از خواب میپرونمش.میشه ی شربت معرفی کنید ؟سرفه م خشک نیست
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- پا گرفتن نوزاد
سلام آقای دکتروقت بخیر با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم نوزاد از اخر چندماهگی باید پا بگیره؟ منظورم این است که وقتی زیر بغل کودک را میگیریم بتونه وزنش را روی پاهاش تحمل کنه؟
- سرماخوردگی
پسرم چند روزه سرفه میکنه مخصوصا صبح ها و خیلی خفیف ابریزش بینی دارع چه دارویی میتونم بهش بدم برای درمان سرفه

