Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- چیاجواب کم کم می کونه
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- آموکسی سیلین
سلام دکترعلت اینکه قطره های پروبیوتیک مثل پدی لاکت بایولاکت روتفلور زوی یبوست بچم تاثیرنداره چیه چی بهش بدم توصیه هاتونو خوندم ماساژ ایناتاثیرنداره اب قندم میترسم بدم دکتر بچه دیابت نگیره لطفا راهنمایی کنید
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- سلام آقای دکتر. پیر من گلودرد و آبریزش بینی داشت .دکتر عمومی براش قرص آزیترومایسین ۲۵۰ تجویز کرده.ایا قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک دوازده ساله قابل استفاده است؟
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- تاول زدن دست وپا ودهان
کودک ۳ ساله دارم که حدودا سه روز که در اطراف دست وپا روی زبانش تاول زده و خیلی بی قراری میکنه وچیزی هم نمیتونه بخوره وروز اول بیقراریش همراه تب هم بود حال شما راهنمایم کنید که چه جوری آرومش کنم وغذا بهش بدم وتا چه زمانی طول میکشه وعلتش از چیه
- شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام به بچه سه ساله با ۱۴/۵ وزن چقدر ازیترومایسین ۲۰۰ باید بدم
- آمدن خون از سینه
باسلام.پسرم یکسال و نه ماه سن داره و یک هفته ای میشه که متوجه شدم از نوک سینه سمت راستش خون میاد.به لباسش چند قطره خون می بینم
- مقدار شربت آزیترومایسن۲۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم ۶ ساله با وزن ۱۶ کیلو شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دکتر داره متصدی ننوشته چند سی سی بهش بدم
- شیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر، دخترم ۴ سالشه،هروقت شیر پاستوریزه میخوره بعدش یبوست میشه بفرمایید چه راه حلی داره که بتونم بهش شیر پاستوریزه بدم و یبوست نشه ممنون

