Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دوسال و هشت ماه دارد و سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزیش بینیش قطع نمیشه . طبق فرمایش شما شربت سیتریزین بهش دادم اما اثر نکرد و همچنان ابریزش بینی ابکی دارد. میشه لطفا دارویی قویتر برای قطع ابریزش بینیش معرفی کنید. متشکرم
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- تغذیه کودک رفلاکسی
دختر من 4 ماهش هست اصلا شیر مادر نمیخوره شیشه شیر هم نمیگیره چیکارکنم
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- ویتامین دی
با سلام و عرض ادب
کودک من در یکسالگی ویتامین دی ۱۲ داشت و دکتر گفت هفته ای یک عدد قرص ویتامین دی ژله ای پنجاه هزار بهش بده به مدت ۶ هفته چون ویتامین دی بدنش خیلی کمه میخواستم بدونم هفته ای یه قرص ژله ای با دوز پنجاه هزار براش زیاد نیست؟ - سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و پنج ماهشه یک هفته است شکمش کار نکرده البته دوروزه حالت دفع داره ولی خودشو نگه میداره شیاف گلیسیرین استفاده کنم براش؟
- گوش درد
سلام آقاي دكتر خسته نباشي .امكان داره شير نخوردن دخترم تو بيداري بخاطر گوش درد باشه ؟روزي يكي دوبار دست ميزنه ب گوشش ولي گريه نميكنه آيا گوش درد داره؟
- سلام و عرض ادب آیا میشه از شربت کتوتیفن و اسپری سالباتامول برای مهار سرفه کودک 7 ساله استفاده نمود
- تغذیه
با عرض سلام و وقت بخیر. نوزاد بنده پس از تولد در زایشگاه فقط یکبار با شیشه شیر تغذیه شد و پستانک هم بهش دادم. از همان ابتدا به سختی سینه میگرفت. چه کاری باید انجام بدهم؟ آیا چون شیشه شیر و پستانک بهش دادم سینه نمیگیرد؟ الان شیر خودم رو میدوشم و با شیشه بهش میدم. اگر در روز یک وعده شیر خشک بهش بدم مشکلی ندارد؟

