Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- خس خس سینه و سرفه کروپ
سلام پسرم18ماهشه میتونم قرص دگزامتازون بهش بدم
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- بیدار شدن کودک چہار سالہ در طول شب
دختر ٣ سال و ٩ ماہ من از نوزادی عادت بہ بیدار شدنہای بسیار مکرر در طول شب داست و ہمچنان سہ یا چہار بار رو دارہ کہ با گریہ و جیغ ہم ہمراہ ہست. وقتی من پیشش میرم اروم میہ ولی تا ترکشمیکن دوبارہ بعد مدت کوتاہی میپرہ. تا جاییکہ خیلی مواقع من مجبور میشم پیشش تو تختش بخوابم. خستہ شدم از بی خوابی خودم و بیدار شدنہای دخترم چہ کنم
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- سفکسیم۲۰۰
پسر۹ساله ام تب،سرفه وبدن درد دارد،دکتر آموکسی کلاو۴۵۷ تجویزکرد که متاسفانه دربازار موجودنیست جایگزین سفکسیم۲۰۰ پیشنهاد داده ،نظر شماچیست
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- بیماری پوستی
سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ ماهه دارم سه شب تب داشت بردم دکتر گفت گلو و گوش التهاب داره اموکسی سیلین داد بعد بعد از قطع دارو و سه چهار روز بعد دونه های قرمز رنگ روی پوستش ظاهر شد بدون خارش باید چکار کنم چه دارویی مصرف کنم
- دوز سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۳ کیلو
برای کودک ۴ ساله ام که وزن ۱۳ کیلو داره دوز سفکسیم ۱۰۰ چقدر هست؟
- تب
سلام دکتر عزیز پسرم ۳سالشه و از صبح تب داره خودشم میگه ماما دلم درد کنه و البته دستاشو خیلی تو دهنش میکنه ممکنه میکروبی از طریق دهنش وارد شده باشه؟واینکه فاویسم داره.آزیروسین ۱۰۰ بدم به نظرتون؟؟
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- رشدکودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرم یکسال و ۶ ماهه هس قد و وزنش کمه وزن ۹۵۰۰ و قد ۸۰ چند روزی هست شروع کردم به دادن روزی یک عدد تخم مرغ و سیب زمینی ،آیا مصرف روزانه تخم مرغ ضرر دارد؟واینکه برای رشد بهتر چیزی پیشنهاد دارین؟ممنون ازتون
- خلط مدفوع

