Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید آبریزش بینی قطره ناپریزول برا کودکان خوبه
- اس امپرازول
سلام خداقوت چند دقیقه بعد شیر خوردن میشه به نوازد اس امپرازول داد؟؟
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره
- رشد قد کودک سه ساله
سلام فرزندم 12ساله پسر هست وزنش 44قدش 144از نظر رشد قد در چه وضعی قرار دارد قبلن بهداشت بهم گفت قدش اضاف نشده دکتر بردم قرص تقویتی چربی سوزی براش نوشت از نظر شما این قد برا این سن نرماله
- پدیاشور
دخترم یک سال و دو ماه داره وزنش بر اساس نمودار رشدش کمه زمان تولد ۳۵۰۰بود یکسالگیش۸۷۰۰ازمایش خون و ادرار گرفتم خوب بودن مشکلی نداشته خیلی بد غذاست میخواستم بدونم میتونم بهش مکمل پدیاشور بدم؟؟با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد۲۰روزه
پسرم ۲۲ روزشه دماغش کیپه بزور نفس میکشه اصن نمیتونه بخوابه توروخدا کمکم کنید
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تیوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکتر ریه براش تحویز کرده بود
سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تئوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکترریه براش تجویز کرده بود سرفه هاش خصوصا موقع خواب زیادتر میشه
- پوست
باسلام وخسته نباشید پسرمن یک سال وشش ماه داره چند روز پیش بردمش دورود قبل ازاینکه ببرمش پوستش روشن بوده پوست صورتش جلو افتاب سیاه شده خواستم بدونم که چیکارش کنم تا پوستش دوباره روشن بشه چون بردمش درود واسه همین اینجوری شده ممنون از شما زنده باشی
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟ یا اگه کرمی جایگزین معرفی کنین ممنون میشم
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نه ماه داره که زیاد غذا نمیخوره خواستم بدونم که چیکارکنم که غذا بخوره قطره اهن هم بهش میدم مرتب هرروز صبح واز شیرخودم تغذیه میکنه یکی دوبار خواستم ازشیر بگیرمش تب استفراغ میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
- مصرف شربت زینک
سلام وقت بخیر.پسرم از ۲۰ روزگی که دکتر بودم بهش شربت زینک داده و روزی یک سی سی گفته الان ۲ماه شده خواستم بدونم هنوز اداما بدم و شربت بدم چون شربتش نصفه شده تمام نشده ممنون
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- ایمونیس
سلام آقای دکتر دختر ۲۰ ماهه ی من از شربت زینک ساپلکس و شربت آهن لیپیفز و از قطرهای بهداشت استفاده میکتد آیا میشود در کنار این مکمل ها از شربت ایمونیس هم استفاده کند چون زود زود سرما میخورد وزن دخترم ۱۱ کیلو هست
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- کودک من ۶ ماهشه یک هفته است کم ادارار میکنه علت اون چیه
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.

