Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- آفت دهان
سلام پسر یک سال و شش ماهه دارم و آفت دهان گرفته بهترین دارو براش چیه ممنون میشم جواب دهید
- مصرف شربت ازیترومایسین پسر۶ساله
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره
- سونوگرافی
سلام دکتر آیا سونوگرافی واسه کودک ضرر نداره؟من حساسم رو بچم زیاد ازش سونوگرافی میگیرم ضرر نداره؟
- ویروس کودک
سلام آقای دکتر پسرم بیمار شملست ۶ سالشه سه روز پیش سوزش گلو داشت و سرماخورده بود و ایریزش بینی . امردز از صبح دوبار شکمش شل رفت و الانم نهار خورد یکبار بالا اورد . تاالان شربت ازیترمایسین ۲۰۰ و پلارژین میدادم . الان دمیترون هم شروع کردم خوبه یانه . تب هم تا دیشب خیلی کم داشت امروز نداره
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- پا گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من با دررفتگی لگن و در فتگی زانو متولد شد زانوی سمت چپ با گچ درست شد و قشنگ خم میشه اما پای سمت راست نیمه دررفتگی داره و همین طور چرخش لگن تا الان دکتر ارتوپد لگن ش رو عمل بسته کرد و دوماه گچ بود اما گفتند درمان لگن تمام نشده پسر من الان هفت ماهه هست گردن گرفته کامل غلت میزنه اشیا رو می گیره دست به دست میکنه جیغ میزنه قد و وزن . دور سرش هم خوبه اما وقتی میخوام سر پا نگهش دارم نمی ایسته آیا مربوط به لگن و زانوش هست؟
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- شربت سفیکسیم
اسهال پسرم 5ساله استشربت سفیکسیم 100برای اسهاال ضروری است.
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام..آقای دکتر پسرم ۱۶ماه داره..از دوشب پیش یه خورده تب کرد به همراه اسهال و استفراغ. استامینفون دادم تبش خوب شد ولی هنوز تهوع و اسهال داره..خیلی هم به اشتها شده چیکار باید بکنم.
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده

