Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزادم ۱۸ روزه هست شیر یا دارو بهش میدیم میچسبه حالت خفگی دست میده و تند تند نفس میکشه کمی هم بی حاله خواهش میکنم کمکم کنید مرسی
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- قطره آهن
سلام هروخت به دخترم قطره آهن میدم مدفوعش قیری رنگ میشه.یه جایی خوندم که دلیلش جذب نشدن قطره ی آهنه خواستم ببینم به جای قطره ی آهن چه چیزی بهش بدم
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- منع مصرف
من نوزاد پسرم ۲۴ روزش هست سرماخورده و سرفه و گرفتگی شدید بینی و عطسه و نمیتونه درست شیر بخوره دکتر براش اموکسی سیلین ۱۲۵ نوشته به نظرتون اشکال نداره نوزاد به این کوچیکی این رو بخوره؟
- درباره تشنج نوزاد
باسلام خدمت پزشکمحترم،من یه دختر۲۱روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده گاهی اوقات توی خواب تنفسش به شماره میفته مثل ۴یا۵ تا تنفس عمیق وچشماش لرزش داره وقتی جابجاش میکنم این علایم ازبین میره میخواستم بدونم اینا علایم تشنجه؟اگه هست چیکار بایدکرد؟
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز و پریروز پیام دادم که پسرم وزن تولدش ۳/۷۶۰. وزن دو ماهگیش ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ شده. بهداشت گفتن خوب وزن نگرفته. شما فرمودید شیر خشک رو شروع کنم. آلرژی داره به پروتئین گاو و تخم مرغ. شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور رو نخورده بود. ببلاک HR رو هم فرمودید گرفتم نمیخوره. مثل موقعی که قطره استامینوفن میدم گریه میکنه. اگه شیرخشک نخوره ممکنه وزن نگیره؟ چیکار کنم الان؟
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- سرماخوردگی
باعرض سلام پسر من هفت ماهشه دو روز تب داره ازقطره استامینوفن استفاده کردم اما بازم احساس میکنم تب داره بی تابی هم میکنه شما دارویی تجویز میکنید؟
- شیر خشک و یبوست
سلام دخترم ۱۷روزشه بخاطر کم وزن بودنش شما شیر خشک پری نان براش تجویز کردین از وقتی ک این شیر خشک میخوره شکمش خشک کار میکنه شما گفتین از روغن زیتون و آب قند استفاده کنین من انجام دادم ولی هیچ تغییر نکرد همچنان شکمش خشک کار میکنه آیا بخاطر شیر خشکه میشه راهنماییم کنین
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- تیرویید
سلام پسر من یک ماهشه بریدمش دکتر گفت زردی داره ازمایش گرفتن الحمدلله زردیش کمه فقط تیروییدTsh 5.89است ایا خطر ناک است یا نه
- اسهال نوزادان
سلام خسته نباشید تر خدا جوابمو بدید پسرم یکسال نیمه هس اسهال استفراغ داره بردیمش دکتر دو روز بستری شد یکم بهتر شد اوردیم خونه دوباره هر چی میخوره استفراغ میکنه اسهالشم کامل خوب نشده بیحاله خیلی نگرانم ترو قران جوابمو بدید چکار کنم
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- استفراغ
سلام آقای دکتر، پسر من نه ناه و دو روزشه، الان یکی دو هفتس بعصی روزا غداشو که میخوره یه کم بعدش انگار آروغش میکیره غداشو میاره بالا، یه کم مقدار شیر خوردنش کم شده، بعصی شبا تو خواب گریه میکنه بیقراری میکنه، ممکنه از دندون دراوردن باشه، آخه هیچ علایم رو لثه اش از دندون نداره، کلا حالش خوبه ولی میترسم بهش عذا بدم بالا بیاره

