Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۵۰روزه ای دارم که هنگام تولدزردی داشت ماهم بی بر از عوارض زردی تا ۱۱روزگی ازاو آزمایش نرفتیم.۱۱روزگی میزان زردیش ۱۲ بود ودکتر گفت نیازی به بستری نیست .ایا خطری نوزاد راتهدید کرده.رگ عصب زیر پایش رالمس میکنیم هیچ واکنشی نشان نمی دهد .دستانش همیشه مشت هست ودر خواب هم دستش کمی میلرزد وقسمت کوچکی از سرشم هم باد کرده .تو رو خدا زودتر جواب بدین
- پرتقال
سلام اقای دکتر ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد ایا ضرر نداره واسش؟؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- بچه من ۴ساله هست وزنش ۱۴ هست وزن یک سال و نیم هست وزن اضافه نکرده آزمایش هم انجام دادم
وزن کودک ۴ ساله
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- بالا بودن تعدادگلبول سفید
سلام خسته نباشید ،من پسرم ۱۹ماهشه وبعد واکسن ۱۸ ماهگیش سرماخورده شد والان دوباره ۹ روزه توبیمارستان بستریه گفتن به بیماری میس مبتلا شده وتوآزمایش اخیرش تعدادبالای گلبول سفید دیده شده خواستم بدونم ممکنه خطرناک تر باشه یعنی خدای نکرده سرطان؟؟؟
- شربت
اقای دکتر در رابطه با سوال قبلی یادم رفت بگم دو هفته میشه نوزادم شربت دومتیدون میخوره ولی هنوزم بالا میاره شربت ادامه بدم یا اینکه قطع کنم
- دندان
سلام وقت بخیر . پسرم ۱۸ ماهه . شب ها خیلی گریه می کنه همش لباسش می کنه توی دهنش گاز می گیره . می تونم شب ها استامینوفن بدم ؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- عفونت ادرار
سلام دختر تب داره و عفونت ادرار شربت سفکسیم خوبه بدم دختر یک ساله و چهار ماه 12کیلو
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- سلام آقای دکتر من پسر سه ماهشه وخیلی سرفه میکنه سرفه اش خیلی خشکه نفسش بند میاد میسرسم خفه بشه تروخدا یه کاری کن ممنون
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟ - کار کردن شکم نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد سی روزه دارن. از بیست روزگی وقتی شکمش کار میکنه دفعش همراه با صدای زیاده خیلی زیاده صداش انگار باد شکم سدید ادم بزرگه. اسهالم نیست . هر روز یا یک روز در میان هم شکمش کار میکنه. کمکی و شیر خودمو میدم. آیا این صداها طبیعیه؟
- سلام دکتردخترسه ماهه دارم شب کره خوردم صبح بچه سرفه میکنه ریخته سینش دکتر ببرم یاچکارکنم ممنون
- سلام خسته نباشین پسرم ۱۰
- تاول
سلام پسرم یک سالشه چند وقت پیش ختنه اش کردیم از اون موقع سر آلتش تاول میزنه وزیر آلت ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام پسرم ۳۸روزه است بردمش دکتربراش قطره ی پدی لاکت تجویز کردالان جوش ریزوانگارکهیرزده چیکارکنم
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- چرا رنگ پای پسرم خیلی زرد است

