Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام نوزاد ۶ ماهه دو سه روزه با علایم ابریزش بینی و سرفه خشک و حالت قوس در بدن براش شربت پدیزان نوشتن و قطره اسپری کلریدسدیم ایا شربت خوبه بهش بدیم یا دارو باید عوض شه؟؟ چون شنیدم نوزاد نباید شربت بخوره و همچنین نوزاد فاویسم هم داره تشکر از شما
- میزان شیردهی
سلام اقای دکتر. توزاد یه ماهه دارم شیرخشک بهش میدم. خواستم بدونم تو یه ماهگی چن ساعت یه بار باید شیردهی بشه و در هربار شیردهی به طور متوسط چند میلی لیتر شیر باید بخوره؟
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر ، من خودم به دلیل اینکه تو خونه کرونا گرفتم پسر نوزاد ۳ ماهه من هم درگیر این بیماری شد. الان پسرم داره ازیترومایسین و استامینوفن و قطه سدیم کلراید مصرف میکنه، اما سرفه و گلودردش هنوز ادامه داره ، من میترسم که خدای نکرده به ریه هاش زده باشه، لازمه که برم از ریه هاش عکس بندازن !؟
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- قی کردن چشم
سلام وقت بخیر ، پسر من از بدو تولد چشم چپش مرتب قی میکنه و کثیف میشه ، الان سه ماهش هست ، چندین بار دکتر بردم و قطره تجویز کردن ولی تاثیری نداشته ، بخصوص وقتی گریه میکنه شدت قی کردن بیشتر میشه ، لطفا راهنمایی کنین که چیکار باید بکنم ، ممنونم .
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- رشد نوزاد
دخترکم چهار ماهه و دو هفته است و نمیتواند چیزی را با دست بگیرد و در ضمن غان و غون هم نمیکند آیا نشان دهنده کدام مشکل است؟؟
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام.دخترم در اول فروردین به دنیا اومد به روش سزارین چون بچه قبلی هم سزارین بود.در بیمارستان مشکلی نداشت ولی از چهار روزگی زرد شد زردی دخترم در ۵ روزگی با دستگاه از روی پیشانیش گرفتن ۱۲٫۵ بود که دکتر گفتن خوبه و نیاز به دارو نداره بعد مجدد ۹روزگی گرفتیم به همین روش۱۰٫۵ بود بعد در ۱۸ روزگی رفتیم متخصص که هنوز زردی داشت و دکتر آزمایش وریدی نوشتن که گرفتیم که توتال بیلی روبینش ۱۱٫۲ و دایرکتش ۰٫۴ بود و توتال تیروکسین ۱۰٫۴ و tsh 5.90 و free t4 هم ۱٫۷۸ بود الان هم که سی روزه هست زردی داره که یک دکتر براش یک چهارم قرص فنوباربیتال نوشته که مصرف کنه اما از عوارض قرص میترسیم .ممنون میشم که راهنمایی کنید که بدهیم بهش یا نه
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- کمک فوری
سلام خسته نباشید دختر ۷ ماه و نیمم، یکدفعه دست هاش جوش زد و تاول شد و بعدش پاهاش و یه چند تا هم صورتش از چی میتونه باشه و چکار میشه گرد، الان دسترسی به دکتر ندارم که ببرم ممنون میشم کمک کنید ، خطرناکه ؟
- نوزادان
سلام.خسته نباشید دخترم چهارماه و خورده ای هست.چند روز پیش.وقتی از خواب بیدار شد زل زد به پنجره و اسمون.هرچی صدا زدم و سروصدا کردم هیچ عکس العملی نشون نداد.تا رفتم جلوروش و عکس العمل نشون داد.همه اینا تو کمتر از یه دقیقه اتفاق افتاد.علتش چیه؟نگران شدم از اون موقع
- دفع
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بدانم میزان دفع کودک زیر ماه چندبار در روز است و استفراغ شیر نشانه هنگام شیر خوردن طبیعی است
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- سینه نوزاد
دکترالان بچم سه ماهشه وتاسینه هاش سفته وزیادبی قراری میکنه

