Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- خون درمدفوع نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکترنوزاددوماهه ام مدفوعش مخاطی بود ودرآن رگه های خونی بود شیرخودمو میخوره علتش چیه؟
- غده زیربغل
سلام پسرسه ماهه دارم 10روزی هست که زیربغل سمت چپش یه غده سفت ودردناک درامده دستی واکسن خورده زیربغلش بایدچیکارکنم اقای دکتر خیلی نگرانم بایدچیکارکنم داروش چیه بچه ام خیلی اذیته ممنون میشم راهنماییم کنید
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- زینک
با سلام ایا زینگ سولفات باز شده تا چند ماه قابل استفاده است
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- واكسن ٦ ماهگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم دو روزه واكسن ٦ ماهگيش رو زده امروز هم آبريزش بيني داره آيا بخاطر واكسنه يا سرماخوردگي هستش ؟ تب نداره و قطره استامينوفن ميدم بهش
- قطره سدیم کلراید
سلام، پسر من ۵۶ روزه شه دوهفته پیش برای سرماخوردگی دکتر بهش قطره سدیم کلراید داد من استفاده کردم وقتی تمام شد دیدم هنوز بینیش گیره خریدم بازم براش ریختم، تا حالا سه تا قطره خریدم و واسش ریختم، آیا ادامه بدم؟ عوارض نداره؟ آخه هنوز ترشحات پشت حلقی داره و بینیش صدا میده.
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- سینه نوزاد
توده سفت در سینه نوزاد دختر ۷ ماهه علت چیه
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم

