Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهریفلاکس نوزاد
سلام . آقای دکتر بچه سه ماهه دارم خیلی کش و قوس میاد بخصوص مواقعی که از خواب بیدار میشه طبیعیه؟
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- بی اشتهایی
سلام ببخشیددخترم یک سالشه سه روز تب کرد الان که قطع شده اشتها اصلا نداره غذا هم بهش میدم بالا میاره نمیتونه هضم کنه باید چیکار کنم اشتهاش برگرده
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- لاغری دختر ۱۳ ساله
دختری دارم ۱۳ ساله غذا خوردنش خوبه منتها خیییییلی لاغره یعنی از لاغریش نرمال و عادی نیست از انواع شربت های اشتها استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم علتش چی میتونه باشه؟؟ برای اینکه یه کم چاقتر بشه چی رو پیشنهاد میکنید؟
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- تعداد دفع کودک ۲ و نیم ساله
سلام پسر ۲ ساله و نیمه دارم که بعد از چند روز اسهال ،الان ۳ بار در روز مدفوع میکنه و آسهالی هم نیست، فیبر هم زیاد بهش میدم سیب و موز طبیعیه ۳ بار در روز ؟
- زمان پوشک گرفتن
سلام دکتر دختر من ۲۳ ماهشه .کی باید از پوشک بگیرمش بهترین زمان که جواب بگیرم کی هستش؟؟ ممنونم
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- نگه داشن غذا یا میوه در دهان
ی مدته غذایامیوه رو تودهنش نگه میداره اخرش میریزه بیرون ولی غذای بیرون رو خوب میخوره مثل کباب یاهمبرگر نمیشه ک دائم ازبیرون تهیه کنم
- گلودرد
سلام خسته نباشید. پسر ۲ و نیم ساله دارم که تقریبا ی ماه پیش گلودرد گرفته بود و تب داشت بهش ی روز استامینافون دادم دیگه تب نکرد ندادم ودو هفته شربت فاراموکس ۴۰۰ دادم ولی الان بعد یک ماه هنوز گلوش و نگاه میکنم قرمز و ورم داره ولی تب نمیکنه چیکار کنم
- مولتی ویتامین
با سلام بچه من یک سالشه و نارس به دنیا اومده بود و مشکل رفلاکس داشت. قطره های ایرانی(آ+د و مولتی ویتامین) رو که چرب هستند رو نمیتونه بخوره و اذیت میشه قره ویتامین د3(400 iu) رو میتونه بخوره و قطره سیدرال. البته قطره ول بیبی رو هم میختونه بخوره به نظر شما این قطره های ویتامین رو بهش بدم یا نه. چون میزان ویتامین A در ول بیبی 1000IU و D 200 IU می باشد با تشکر
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- تب كودك
سلام پسر ٤ ساله ام تب بالا داره و با شربت و شياف استامينوفن و پاشويه پايين نمياد از طرفي اصلا اشتها نداره و هيچ چي نميتونه بخوره و معدش خاليه الان ميتونم بهش شربت بروفن بدم با معده خالي؟
- شیر نخوردن شیرخوار همراه با اسهال
سلام دختر ۵۰روزه من نه شیر مادر می خوره نه شیر شیشه ای مادرش شیر زیاد داره شیرخشک هیپ ارگانیک بهش میدم شیر خشک رو هم عوض کردم درست نشد فقط وقتی که خوابه میتونیم شیر بخردش بدیم.شکمش قر قر میکنه چند روزه اسهال داره رنگ اسهالش زرده باتشکر
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر

