Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
دخترم شش ماهشه سرفه سنگین و تب داره خلط بینی و گلوش و بسته نمیتونه راحت نفس بکشه اسهالم داره
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- ادرار
سلام خسته نباشید شیر خوار یک ماه دارم بعد هربار شیر دادن ادرار زرد با دانه می کند وهمیشه بیقراره خیلی کم خوابه در طول شبانه روز هر چند بار شیر میدم همونحا دفع می کنه علتش چی هست خیلی بی قراره میپره توهواب ممنونم راهنمایی کنید
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- ادار
سلام دخترم پنج ماهشه .بعضی موقع ها که میخاد ادار کنه زور میزنه
- سلام اقای دکترربچه من ۱ ماهشه همش در حال گریه کردن اول شیر خشک گیگوز میدادم چند روزی هس نمیخوره یا با هر بار خوردنش گریه شدید میکنه نان ۱ بدم یا ببلاک ؟
پسرم ۱ ماهشه اوایل شیرخشک گیگوز میخورد چند روزی هست میخوره گریه شدید میکنه ریفلاکس هم داره نان بدم یا ببلاک ؟
- نفخ
پسر ۴ماهه دارم شیر خشک میخوره دوهفته شده خودشو کش میده و زور میزنه و شبا نمیخوابه میشه کمکم کنید
- درباره لرزش پای نوزاد
سلام روز دهم که پسرم به دنیا اومده بود از لای لحاف افتاد زمین هیچ مشکلی نداره تازه بیست روزی میشه که متوجه شدم پای راستش ودر برخی مواقع پای چپش هم میلرزه دستم رو میگیرم قطع میکنه خیلی استرس دارم کمکم کنید
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- فرم سر نوزاد
شکل سر نوزادم کشیده شده ایا درست میشود الان ۸۰ روزشه.ایا استفاده از بالشت های فرم دهی که در سیسمونی فروشی ها است تاثیری داره.نوزاد من به پشت سر اصلا نمیخوابه تا الان هم از بالشت نرم براش استفاده کردم ولی دو شبه .که کتاب وسط پارچه گذاشتم و سرش را روش میزارم و به پشت .(طاق باز )میخوابونمش ایا اثر داره با تشکر
- دمای بدن
سلام آقای دکتر دمای طبیعی بدن از طریق دماسنج دیجیتالی زیربغل چند است؟؟چند درجه باید باشد؟؟می گویند دمای زیربغلی هرچقدر که نشان داد باید یک درجه یا نیم درجه بهش اضافه کرد آیا این گفته درست است؟؟ممنون میشم بگید چنددرجه زیربغلی طبیعی می باشد؟
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر

