Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- تشخیص حساسیت نوزاد به پروتئین گاوی
با سلام، نوزادی سه ماه دارم که دچار کهیر در دست و پا و اطراف گردن و جوش های ریز قرمز در اطراف گردن و صورتش شده که مشکوک به آلرژی به پروتئین گاوی تشخیص داده شد و آزمایش مدفوع برای ph ، مواد احیا کننده و ob انجام داد که آزمایش سالم بود، میخواهم از شما بپرسم که با توجه به اینکه متخصص آلرژی اصلا وقت خالی برای نوزادم ندارد، آیا آزمایشی به غیر از تست پوستی، برای تشخیص قطعی آلرژی وی وجود دارد؟ که بتوان با مراجعه به متخصص مثلا گوارش نوزاد درخواست انجام آن را نمود؟
- زردی کف پای کودک
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه کف دوتا پاهاش کاملا زرده نگران شدم میشه بفرمایید چه ازمایشاتی لازمه
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم الان چهار ماه و ده روزشه، وزن تولدش ۳۲۸۰ و وزن الانش ۸۶۰۰، غذای کمکی رو از کی براش شروع کنم؟ ممنون
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- تغذیه
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم که تازه نه ماهش تموم شده و وقتی هندوانه میبیند به طور وحشتناکی گریه میکند از شدت علاقه ی عجیب به هندوانه ایا میتوان به او هندوانه بدم یا نه با تشکر از راهنمایی شما
- سلام خسته نباشیددخترم زودبه زودسرماخورده میشه ماه پیش سرماخوردن دوباره گرفتگی بینی دارن تقریباهردوماه یکبارسرمامیخورندخیلیم مراقبم اما بازم سرمامیخورن به نظرتون چکار بایدکرد
- سرفه نوزاد سه ماهه
قبلا تب داشت از چشماش اب می امد موقع بیدار شدن ازخواب چشماش حالت چسبندگی داشت تازه تبش کم شده ولی سرفه نرداره چه پرچبی برایش خوبه ککنون
- مشکل بعد از ختنه
بچمو ختنه کردم دیروز الا ن دو سه قطره خون میاد چیکار کنم
- نوزاد ۵۲ روزه
سلام ببخشید دخترم ۵۲ روزه شه رفلاکسش زیاده عفونت بدنش هم زیاده دکتر اطفال واسش شربت آفاکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت یک بار واسش بد نیست بهش بدم
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
- دندان
سلام ببخشید سوال زیاد میپرسم دخترم دندون در نیاورده یه سالشه طبیعیه
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید نوزاد دوماه ونیم ه ای دارم که حالت رفلاکس معده دارد .در واقع فقط حالت تهوع دارد اما استفراغ ندارد دکتر برایش شربت رانیتیدین تجویز کرده است .وقتی تهیه کردیم دارو خانه به ما همین شربت های بزرگ رانیتیدین 240 میلی گرم که افراد بزرگسال مصرف می کنند را دادکه روزانه 1/5سی سی اش تجویز شده .ایا دادن این شربت به نوزاد برایش مشکلی ایجاد نمی کند ؟؟
- سرفه نوازاد
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- برای کودکان 5-6ساله با چرک گلو وویروسی چه انتی بیوتیکی لازمه
- دختر ۷ساله برای خس خس سینه چه دارویی مصرف کنه
- قوزی در پشت سر کودکان
دخترم ۱۱ساله هست حدود یک ماه یک قوز در سمت چپ سرش پاین تر از گوش به وجود امده هیچ دردی نداره خودم نگران هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ایا خطر ناکه هیچ حر کتی نمیکنه وسفت هست
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟

