Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطفال
دخترم ۲سالشه دکترعمومی بهش سیفیکسیم ۱۰۰نوشته هر ۱۲ساعت۳سی سی،میخواستم بدونم خطری نداره؟مشکلی برا بچم نداره؟نگرانم
- سرماخوردگی نوزاد ۸ماهه
سلام نوزاد ۸ماه من دوهفته پیش سرماخوردگی داشت متخصص شربت ازیترومایسین دادن الان دوهفته است که دادم شربت هم تموم شد ولی آب بینی خشک نمیشه نه سرفه میکنه نه عطسه میکنه فقط آب بینیش میاد چیکار کنم
- جوش
دختر دوسالم دو روز تب داشت خوب شد بعد از یکروز صورتش جوش قرمز زده . میتونم مال دندون در آوردنش باشه یا خیر چیز دیگه ای؟
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- سلام دکتر جان این مردم سوال میپرسند نگران سلامتی بچه هامون هستند خواهشا اگرجواب نمیدید مردم بدبخت رو سرکارنزارید این صفحه تبلیغاتی مطب روهم جمع کنید
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ، - مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشد،اقای دکتر پسرم دو سال داره،اسهال داشت ماه پیش بردم دکتر پدی لاکت داد،روزی ۶ قطره،دکتر گفت اسهالش خوب شد بازم پدی لاکت رو ادامه بدید اما نپرسیدم تا کی؟؟الان یک ماه و سه روزه من دارم پدی لاکت رو میدم حالا دوشنبه و سه شنبه به زور و با گریه مدفوع کرد که خیلی سفت بود،از دیروز یعنی چهارشنبه زور میزنم خیلی اما نمیتونه مدفوع کنه،ایا بازم باید پدی لاکت روزی ۶ قطره بدم یا قطع کنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر میشه لطفا یه شیر خشک خوشمزه معرفی کنید که نوزادی که شیر خشک نخورده الان بخورش؟؟
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم
- قورت دادن هسته آلو
با سلام من پسرم حدودا" یک سالشه و هسته آلو قورت داده فعلا" هم مشکلی نداره لطفا" بگید باید چکار کنم متشکرم
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- شیاف استامینوفن
با سلام و عرض ادب خدمت پزشک عزیز و محترم میخواستم بدونم برای تب کودک شش ماهه یک عدد شیاف استامینوفن ۱۲۵ میشه استفاده کنیم؟ یا نصف شیاف؟
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- سلام اب برا بچه سه ماهه بد نیست چون میگن تا زیر شش ماه نباید اب بدی البته شیر خشکی هم هست
- سلام اقایی دکتر فرزندم از بعد واکسن دوماهگی دیگه تو بیداری شیر نخورد و دائم باید تو خواب شیر بخوره تو بیداری زیر سینه گریه میکنه و کمرش رو بلند میکنه که نخوره گاهی شیر میاد تو گلوش موقع اروغ زدن و حالت ادمس میجوعه دهنش رو ولی اصلا بالا نمیاره دکتر بردمگفت رفلکس پنهان داره ولی دارو نداد فقط دایمیتیکون داد الان نوزادم پنج ماه و بیست روزشه و همچنان تو خواب باید شیر بخوره ایا راه حلی هست کمک کنه تو بیداری شیر بخوره
- کم اشتهایی
باسلام وخسته نباشید من یه دختر 4 ساله دارم که خیلی کم اشتهاست چه شربت مولتی ویتامینی برای افزایش اشتها پیشنهاد میکنید
- شربت یا قرص استامینوفن برای هشت سال در هنگام تب مفید تر است
اگر کودک هشت ساله ای تب کند بهتر است از شربت استامینوفن یا قرص استامینوفن 325استفاده نمود؟
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد

