Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- نخوردن کمکی
سلامآقای دکتر برای پسرم سرلاک برنج نوشتین که شروع کنم بعدش حریره بدم .اول چند روز سرلاک رو میخورد بعد دیگه نمیخوره حریره هم دادم اولین بار خورد دیگه نمیخوره .ولی غذا دیگه یا میوه سمت دهانش میبرم دوس داره بخوره کاملا .هنوز سوپرو براش شروع نکردم اگه اینم نخورد چکارکنم .الان دقیقا ۶ ماه و یک هفته داره حدود ۳هفته میشه کمکی شروع کردیم و از یکشنبه مدفوع هم نکرده ممکنه بخاطر همین باشه؟شیرمادر ميخوره و توی شیر خوردن مشکلی نداره
- ریفلاکس
سلام دخترم یکسال ودوماهشه شیر منو میخوره.ولی وقتی شیر میخوره بالا میاره .آیاشماعکرمیکنین دچاره ریفلاکس شده یانه.درمانش چیه
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- صدای مفصل
نوزاد دخترم 4ماه رو تموم کرده چند روزی میشه دست و پای خودش رو تکون میده صدای مفصلاش میاد میخواستم بدونم چیزی بدی نیست
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- اسهال نوزاد
سلام وقت بخیر ... پسرم ۲۹ روزشه مدفوعش آبکی است و دلش همش صدا میده الان دو سه روزه اینجوریه قطره کولیف و میکسچر هم بهش دادم اثر نذاشته لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم . ممنون
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- ضدآفتاب
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه رفتیم فضای باز صورتش جلو آفتاب سوخته قرمز شده چی میتونم استفاده کنم؟از این به بعد میتونم ضدآفتاب کودکان استفاده کنم
- زجر تنفسی
سلام آقای دکتر دستم به دامنتون خیلی لطف میکنید اگر به سوالم جواب بدین.
پسرم در ۲۷ هفتگی با وزن ۱ کیلو به دنیا اومد . اوایل دیسترس تنفسی نداشت ولی حالا در ۳۶ هفتگی با وزن ۲۳۰۰ بدون واندیلاتور خیلی نفس نفس میزنه و دکتر گفت وقت نفس کشیدن سینش خرخر میکنه . و براش flixotide 50 دو دفعه در هر ۲۴ ساعت تجویز کرده. آیا این دارو برای نوزاد نارس خطرناک نیست؟
خارج از ایران هستیم وگر نه حتما میاوردمش پیشتون برای معاینه . خدا از برادری کمتون نکنه . - بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- تب
سلام پسرم سه ماه است از دیروز تب و اسهال دارد و شیر را با مقدار زیاد بر می گرداند لطفا سریع جواب بدید
- رفلاکس
سلام, آقای دکترممنون میشم علایم رفلاکس رو بگید,
- خشکی صورت
سلام نوزادم ۳۶ روز دارد یه هفته صورتش گرمی زد بعد از اون پوست صورتش خشک شده چی بزنم که نرم بشه
- یبوست نوزادچهارماهه
دخترم بعلت داشتن رفلکس معده شیرخشکش عوض شد(انتی رفلکس)اسم شیر خشکشه ولی از زمانی که شیرش عوض شده بسخت مدفوعش رادفع میکنه چکارکنیم،من در آلمان ساکن هستم.

