Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- سلام اقای دکتر پسرم یه ماهشه مدفوع سفتی داشت بردم دکتر بی بی کر داد روزی ۶ قطره بعد از سه روز شکمش راه افتاد روزی پنج بار هم مدفوع داره سه روزه قطع کردم قطره رو ولی هنوز مدفوعش ادامه داره به نظرتون اثر قطره هست یا اسهال گرفته
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- سلام دخترم ۴ روز دیگه وارد ۹ ماهگی میشه غذا و شیر خیلی کمتر میخوره
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- کولیک
بچه ام کولیک داره و اصلا نمیخوابد صبح تا شب گریه میکنه چیکار کنم
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماهشه رفلاکس داره و شما براش رانیتیدین و متوکلوپرامید داده بودین که چند روز پیش با نظرتون رانیتیدینو قطع کردیم الان دوروزه میلش به شیر خیلی کم شده عطسه و آبریزش بینی داره بدنش سرده و عرق سرد میکنه از چشماش اشک میاد شکمش هم کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنین چیکار کنیم؟
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- خ
سلامخسته نباشید دخترم ۳ یالش الان منوجه شدم تب داره نیم درجه شربت استامینفن پراکید بهش دادم
- سرفه شدید شبانه
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من 6سالشه سرما خورد وسرفه میکرد تو خونه قرص آموکسی کلاو داشتم دو وعده بش دادم در روز اما نمیدونم از قرص شد یا چیزی دیگه از دیروز که قرص خورد دیشب تا الان پشت سر هم داره سرفه میکنه بدون فاصله باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- دل درد در کودک دوساله
سلام پسر دوساله من یک ماهه دچار یبوست شده البته مدام نیست ۴ روز دفع نداره شربت انجیر میدم روغن زیتون میدم بهش و شکمش رو ماساژ میدم گاهی که نمی تونه براش شیاف گلیسیرین میذارم بعد دیگه کار میکنه یه هفته خوبه بعد دوباره اینجوری میشه .تب نمیکنه نفخ نداره بی حال نمیشه فقط دفع مشکل داره .اما بعد از دفع دل درد داره این مشکل بزرگیه؟
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- خلط در مدفوع کودک 2ساله
خلط درمدفوع کودک ۳ساله . بعضی مواقع میگ دلمدرد میکنه تا غذا میخور میره دستشوی

