Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- یبوست نوزاد۲ونیم ماهه
سلام پسرم ۸روز یبوست گرفته پزشک شربت لاکسی ژل داده وگفتن روزی یه قاشق مرباخوری ولی بعد از سه روز دفع نداشته، به نظر شما شربت رو دوبار در روز ندم تا دفع داشته باشه
- دفع بعد از هر وعده غذا
دخترم یازده ماهشه. چند وقت هست که هرچی بهش میدم بخوره، همون موقع مدفوع میکنه. آیا مشکلی هست؟
- التهاب جای واکسن روی بازو
سلام و عرض ادب پسر بنده سه ماهه است و دو ماه پیش واکسن ب ث ژ تزریق شد براش و جایش خوب شد ولی امروز بعد حدود دو ماه جایش مثل یک جوش بزرگ شده و پر خون و سر التهاب سفید رنگ است مشکل چیست و راه درمانش چیست
- خس خس سینه
سلام پسری 3 ماهه دارم که از بدو تولدهنگام نفس کشیدن صدای خس خس میده و بعضی وقتها هم در حالت خوابیده انگار که آب دهانش تو حلق و ریه ش جمع شده و با حالت خفگی سرفه میکنه تا نفس بکشه در این موقع اگربه حالت ایستاده بغلش کنیم انگار راحت نفس میکشه. بچم در زمان تولد 3400 وزن و 52 سانتش بود و در هفته 37م سزارین شد فقطم شیر مادرشو میخوره ممنون میشم اگه راهنمایم کنین
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟
- واکسن
سلام من دخترم ۶ماهشه باید واکسنشا برنم یکمی سرفه میکنه چشماش قی کرده اشکال داره بزنم
- تببخاطردندون
سلامپسرمهشتماهشهازدیشبتبشدیدیدارهاستامینوفندادمهرچهارساعتیهبار ازلثهاشمیکمیدندونشزدهبیروناینتاکیاینجوری
- آلرژی
سلام آقای دکتر. پسر ۷ ماهه دارم. که شیر مادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. از حدود دو ماهگی براش پدی لاکت تجویز کردید. تا ۶ ماهگی مصرف کرد و بعد فرمودید قطع کنم. دیروز برای اولین بار تو سوپ لوبیا سفید خورده. فکر کنم آلرژی شده. که امروز صبح دوباره تو مدفوعش خون دیدم و بی قراری می کنه و الان مدفوع آبکی داره. میتونم پدی لاکت بهش بدم چند روز؟ چیکار کنم؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد۳ماهه من ۸روزه که شکمش کار نکرده بردم دکترپودراُمپرازول داده ۳روزه دارم استفاده میکنم هیچ اتفاقی نیافتاده میشه راهنمایی کنید
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- وزن گیری نوزاد 8 ماهه
سلام و خسته نباشید
برای وزن گیری نوزاد 8 ماهه به توصیه دکتر وعده غذایی موز رنده شده گنجانده شد که ظاهرا نوزاد احساس سنگینی در هضم دارد و مدام آروغ می زند و بی اشتها شده و بی قراری دارد. برای رفع این مشکل خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.
ممنون

