Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- احتقان بینی و صدای خرخر از بینی
باسلام.نوزاد ۳ ماه و دو روزه که از حدود ۲۰ روز قبل تک سرفه و تک عطسه داشت بعدش پزشک تشخیص سرما خوردگی خفیف دادن.ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و شب ۲۰ قطره استفاده میکنه که انگاری بینی اش بسته میشه و صدای خرخر میده.تک سرفه ها خیلی بهتر شده اما این حالت بینی بیشتر اوقات هست.موقع خواب صدای خرخر بینی نداره.شیر خشک گیگوز ۱ میخوره.خانم من بخاطر زایمان دچار همورویید شدن و دارو مصرف میکنن.بخاطر چیه که بینی نوزادم اینجوره.لطفا راهنمایی کنید اقای دکتر .تشکر
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم
- سوال
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.ایا مکیدن و خوردن انگشت نوزاد امری عادی است ؟ومشکلی در اینده برای فک و دندان هایش پیش نمیاید؟.اگر خوب نیس پستانک را میشود جایگیزین کرد؟
- قطره شیر افزا و فاویسم
با سلام دختر من فاویسمه متیونم قطره شیر افزا بخورم
- بیقراری بی اشتهایی
سلام خسته نباشد دخترم یک روز مونده بره تو نه ماهش سه چهار روزه دندون دراورده اما از دیروز شیر عقب میکشه غذاهم نمیخوره خیلی خیلی هم بیقرار شده ممنون میشم بگید چه کارکنم تشکر
- مرکبات
باعرض سلام و خسته نباشید.دخترم 2سال و 4ماهشه .آقای دکتر میتونه از نارنگی و پرتقال استفاده کنه؟بعداز خوردنشون از کجا بفهمم که بهشون آلرژی داره یا نداره ؟ممنونم
- سلام ازجوابگوییتان.یه قطره آهن خوب براکودک ۱ونیم ساله ک باعث سیاه نشدن دندان بشه معرفی کنیدوچندسی سی بدم ممنون
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- مصرف دارو در شیردهی
من کپسول کلینداماسین وقرص فلوکونازول ۱۵۰باید بخورم مصرفش در شیردهی مضر است ؟ نوزادان نه ماهه است وتو مدفوعش خون بود ک خوب شد با مصرف کیدیلاکت
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
سلام وقت بخیر من نوزادم دوماهشه همش حالت خف.ی بهش دست میده .من حس میکنم یه سری حشره های خیلی ریز تو بدنش هست خیلی داره این موضوع اذیتم میکنه
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- صورت
سلام من پسر یه ماهه دارم از شیر خودم بهش میدم رو صورتش دون دون ریز قرمز زده چه رژیم غعذایی و باید رعایت کنم چی بخورم تا دون دون های روی صورتش بره؟
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه

