Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- سلام وقت بخیر پسرم هفت ماهشه رفلاکس داره بهش نکسیوم میدم قبلا شیر خشک اپتامیل میخورد الان بهش گیگوز دادن نمیدونم چرا یک هفته هستش تو خواب این ور اون ور میشه گریه میکنه هر یکساعت یکبار، مقعدش هم دونه های قرمز زده،
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- مریضی پسر ۳ سال و نیمم
سلام جناب دکتر پسر من سه سال و نیم شه از دیشب تب شذیذ ۳۹ درجه داره که من با مسکن تبش کنترل میکنم همش ۲ ساعت بدنش خنکه دوباره میشه داغ داغ چه دارویی شما تجویز میکنید شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفتم براش این و بدم که اگر عفونت داره بدنش بهتر میشه نظر شما چیست
- کلاریترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم پنج سال و نیمه هست باوزن ۱۶ کیلو برای تب و سرفه خلط دارش کلاسید ( کلاریترومایسین)۱۲۵ گرفتم چند سی سی بهش بدم؟ممنون
- دختر ۲ساله باوزن ۹کیلو ونیم دارای عفونت چشم شده صبحها پلک چشم به هم چسبیده
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- سلام ، پسرم ۸ سالشه ، شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی باید بخوره ؟
سلام ، پسرم ۸ سالشه شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش جواب میده ؟
- حرکت غیرعادی
سلام پسرم یک هفته س بعدازورود به پیش دبستان دچار تیک هایی شده که هرروز متغییر میشه چیکارباید بکنم اقای دکترررر لطفا راهنماییم کنید 😭
- یبوست و نفخ نوزادان
سلام بچه ما2 ماهه است شب ها فقط گریه میکنه بردیم دکتر گفت طبعی هستش نفخ داره هرچی میکنیم درست نمیشه
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- مولتی ویتامین کودکان
با سلام و وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم زمانی که یک ماه ما یک مولتی ویتامین تقویت سیستم ایمنی مثل آسماویت به کودک 4 ساله دادیم، میتونیم یک ماه بعد، یک مولتی دیگه بهش بدیم؟ یعنی آیا باید مولتی ها رو دوره ای داد؟ ممنون و متشکر
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.
- تداخل شربت ایمونیس
سلام اقای دکتر کودک ۱۱ سالع که داروی ضدتشنج مصرف میکنه امروز یک قاشق شربت ایمونیس خورد بعد کاتالوگ دارو رو خوندنم که در صورت صرع مصرف نشه. ایا خطری داره یک بار مصرف کردنش؟
- سلام. برای عفونت گوش کودک چندروزبایدسفکسیم100هردوازده ساعت استفادهبشود
سلام. برای عفونت گوش فرزندم چند روز بایدسفکسیم100هر12ساعت بدهم
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟

