Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش ثانیه ای نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر دخترم ده ماهشه از وقتی دندون در اورده متوجه شدیم روزی چندین بار لرز ثانیه دایرکت میکنه انگار یه لحظه سردش شده خیلی نگرانیم زود هم به دنیا اومده بود ولی الان همه چیزش نرماله فقط این مورد خیلی نگرانمون کرده امروز شاید ده بار لرز داشته بدنش دقیقا مثل ادم بزرگ که یه لحظه میلرزه
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام پسر من یک ماه ونیمش هست سه چهارهفته ای هست که بینیش گرفته وشببا خس خس میکنه انگار نمیتونه درست نفس بکشه اما تب وابریزش هم نداره چیکار کنم ؟قطره و شربتی که گفتین رو میشه بدون رفتن به دکتر خودم بهش بدم؟
- لرزیدن
سلام آقای دکتر دخترم 3 سالو وپنج ماه هست یکم شلوغ سرش همیشه بدجوری داد میزنم ومیترسونمش یکم هم ضعیف هست وبدغذا 2سالش بود هنگام که داشت میخابید رو پام بعضی وقت ها سرشو تکون میداد بعد نگران میشدم نگا میکردم میدیدم میخنده بازم تکون میده الانم وقتی سرش داد میزنم شروع میکنع به لرزیدن مثل اینکه سردش شده ولی کاملا هوشیار بعد میره بازی میکنه الان براش عادت شده وقتی وارد جای سرد میره اونجوری میلرزه یا یه وقتایی هم خودش ادا درمیاره فقط موقع بیداری بعد بازی میکنه منم گاهی نگران میشم میگم نکنه تشنج هست
- ترس کودک
پسرم ۱۸ ماه دارد واز عروسک می ترسد از تاریکی می ترسد می خواهم ببینم چرا وبرای درمان چه باید کرد
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام پسر ۵ساله دارم تب دار اسهال وحالت تهوهم داره
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- سرماخوردگی
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم علت سرماخوردگی کودکان هوای سرد است یا ویروس؟
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- تب وابریزش بینی وخلط
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده بودگلودردوتب داشت بهش ازیترومایسین 200خوراکی واستامینوفن میدادم بعدسه روزدوباره ابریزش گرفت والان تب شدیدوبینی خلطدارشدبه سفیکسیم هم حساسیت داره فاویسم هم هست لطفایه داروی خوب معرفی کنیدتازودترجواب بده تبش پایین بیادتشکر
- شربت زینک برای بچه پنج ماهه
سلام وزن و قد بچه ام که شربت زینک بهش بدم خوبه یا نه ممنون میشم ج بدید
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- کیست کورد بیضه
سلام پسر یک ساله دارم دوروز هست سمت چپ بیضه برامده شد ه سونوگرافی بردم زده کیست کورد لطفا راهننایی بفرمایید خطرناکه علتش چی هست ایا درمان دارد
- مکمل اهن
یه قطره اهن میخواستم که خوشمزه باشه بچه بالانیاره؛قیممتش هم مناسب باشه
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- گلبول سفید
سلام آقای دکتر من یه دختر 18ماهه دارم که داخل آزمایش گلبول سفید نوشون داده 12.3ایا خطرناکه
- سلام وخسته نباشید.خدمت اقای دکتر در باره قرص سفکسیم برای کودک ۶ ساله
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!

