Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- سویا
سلام خدا قوت ببخشید میتونم ماکارونی با سویا برای دختر یکساله ام درست کنم بخوره ممنونم.
- جوش
جوش زیر چانه
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- بلعیدن کارتن
اقای دکتر پسرم یه تیکه کارتن خیس شده تودستش بود دستموبردم تو دهنش یه کوچولو بیرونش آوردم اماواقعانمیدونم چقدرخورده باشه.چیکارکنم؟
- تب
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال هشت ماهه س با امروز ۵ روزه که تب داره تب نهایتا تا ۳۸ میره و با دارو کنترل میشه اما قطع نشده و اینکه آبریزش بینی هم داره داروهایی که مصرف میکنم شربت تایلوفن شربت کوریزان سرماخوردگی و اسپری بینی هستش من باید چیکار کنم دکتر لازمه آزمایش خون بده؟
- فاویسم
آیا لوبیا سبز برای کودک فاویسم ضرر داره؟
- زبان
سلام آقای دکتر علت سیاهی زبان دختر هشت ماهه چیه. قطره آهن میخوره برای رفعش چیکار کنم ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر برای نوزاد دوماه ونیم که خلط گلو و گرفتگی بینی و ی کم سرفه داره چه داروی خوبه
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- مطب
سلام آقای دکتر خسته نباشین امروز مطب تشریف دارین؟
- یبوست نوزاد
سلام دختر من چهل روزه است وشیرخشک میخوره گاهی دچار یبوست میشه و مدفوع تقریبا سفتی داره و هنگام دفع زور میزنه وقرمز میشه و گاهی مدفوعش شل ومشکلی نداره میخام ببینم علتش چیه وچیکارکنم
- صحبت نکردن کودک
سلام پسرم چهار سالشه صحبت نمی کنه وچند کلمه بده وبیا نکن بابا بیان میکنه به موسیقی علاقه شدیدی داره -بیشتر حرف هاشوبا اشاره بیان میکنه صداش میزینم جواب نمیده ولی تا اصدای بوق ماشین ویا اهنگی به گوشش میرسه به سرعت حرکت میکنه به سمت صدا
- بیماری سرم
سلام آقای دکتر خسته نباشین نوه من چهار سال نیم دار مدت ۴۰روز پیش آنفولانزا گرفت گوشهاش عفونت کرد دکتر اطفال آموکسی کلا و داد خوب نشد تب داشت مدت ۱۲ روز دکتر متخصص عفونی بردیم دوتا آمپول پنسلین داد تب قطع شد ولی گوش بچه کم شنوا ه شد پیش دکتر گوش بردیم زافکسیم داد شربت که تمام شد بعد یک هفته مفصل پاش درد شدید گرفت وبعد مفصل پاش کهیر زد انواع از مایش گرفتند گفتند مشکلی ندارد حالا دکتر میگه به سفیکسیم حساسیت داشته و قر ص پردینزلون داد تا میخوره خوبه دردش قطع میشه ولی قطع می کنیم قرص و دوباره درد شدید مفصلی پا مچ دست وغیره میگیره که از درد گریه میکنه وبی تاقتش میکنه آیا باید تا کی این قرص رو بخوره چون این قرص میگن عوارض زیادی داره باید چه کار باید بکنیم
- جوش
سلام اقای دکتر دخترم دوماهشه سمت راست صورتش گاهی جوشایه ریز قرمز میزنه و بعد چند ساعت از بین میره بعد باز جوش میزنه و بعد از بین میره باید چیکار کنم صورتشم همش میشورم و خشک میکنم
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام سه روزه بیماری آنفولانزا گرفته تب سرفه وبی حالی بستریش کردیم بیمارستان چون دچار خون دماق شدوتبش کنترل نمیشدامادکترش براش پلاکت خون تزریق کرد وگفتن دچار کمبود پلاکت است ومرخص شدامادوباره خون دماق شد وبی حال وتب داردوکم اشتهااست نظر شمادرمورداین موضوع چیه

