Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- سینه نوزاد ۶ماه
رفتیم عکس گرفتن از سینه نوزاد گفتن عفونت داره کم براش انتی بیوتیک نوشتن برای ۱۰ روز انجام دادیم ولی گاهی از اوقات خس خس داره
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- رفلاکس نوزاد
سلام ،دخترم ۳ماه رو تازه تموم کرده بعضی وقتا احساس میکنم چیزی دهنش میاد قورت میده و تو خواب خیلی بیقراری میکنه و خوابش کمه،تو یه ماهگی سونو دادم رفلاکس نشون نداد ممکنه اشتباه بشه
- مسافرت با نوزاد
سلام . آیا مسافرت با هواپیما برای نوزاد سه ماهه مضر است ؟
- قرص شیر افزا
سلام من شیرم خیلی کمه میخواستم از قرص شیر افزا استفاده کنم میخواستم مطمئن شم برای نوزاد پسر اشکالی نداره
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- درمورد نوزاد سه ماهه
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- آلرژی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم. دخترم تا ۲ ماهگی شیر خودمو میخورد که آلرژی پیدا کرد. داخل مدفوعش خون بود و صورتش اگزما داشت. مصرف پروتئین گاوی رو قطع کردم اما خوب نشد. شیر خودم رو قطع کردم و بهش شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان ۳ ماه و نیمشه، خون داخل مدفوعش قطع شده اما همچنان صورتش اگزما داره و علائم رفلاکس هم داره. آیا باید همچنان آپتامیل اچ آ رو ادامه بدم یا آپتامیل پپتی بدم؟ با توجه به اینکه میگن پپتی تلخه و دخترم خیلی بد مجازه
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. دخترم هجده ماه تمام سن دارد و از شیر خودم تغذیه میکند. به شدت به شیر وابسته اس به خصوص برای خوابیدن حتما باید شیر بخورد تا به خواب برود. قبل از خواب شب یک ساعت تمام سینه در دهانش است تا خوابش ببرد در غیر این صورت بهانه گیر و عصبی میشود و گریه میکند بعد از خوابیدن هم در طول شب چندین بار بیدار میشود و گریه میکند و شیر میخواهد.وعده های غذایی و میان وعده هایش را به طور کامل میخورد و اطمینان دارم که این بیدار شدن ها از روی گرسنگی نیست. خواستم بپرسم از چه سنی میتوانم او را از شیر بگیرم ؟و با این شدت وابستگی بهترین روش برای از شیرگرفتن چیست؟ خیلی ممنونم از لطفتون
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.

