Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
کف پای نوزاد ۱۰ روزه سیاه میشه
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید . پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم سرماخورده سرفه خلطی داره چه دارویی بهش بدم ؟ و آیا سفکسیم باید بدم ؟
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم ۲سال ونیم هست بیمارشده سرماخوردگی گرفته حالاکه دست وپاهاشو میبینم داره ناخن های دست پاها میفتاد
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- آزیترومایسین و اسهال
سلام خسته نباشید
دخترم ۱۵ ماهشه و سرما خورده بود. سرفه و آبریزش بینی داشت که ۴ روز پیش بردم دکتر. براش آزیترومایسین نوشتن گفتن تا ۵ روز بده بهش. دادم بهش الان که روز ۴ اسهال کرده. از صبح حدودا ۷ یا ۸ بار دفع آبکی داشته. الان خیلی نگرانم که وزنش کم بشه. میشه قرص ضد اسهال بدم بخوره؟ بد نیست؟
با تشکر
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- استفراغ
سلام اقایه دکتر دخترم سرماخورده بردمش دکتر ولی الان چندروزه بالا میاره هرروز یکبار خلط هم داره چه شربتی بدم که ضداستفراغ باشه شهرستانم دسترسی به مطبتونو ندارم یه شربت چرک خشک کن هم بهم معرفی کنید حالا یا آزیرامایسن ژا هرچی که شمابگید ممنون
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- روزهای مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
با سلام برای دختر ۳ ساله ام بدلیل تب استفراغ و اسهال با وزن ۱۲ کیلو، ۳ سی سی شربت سفکسیم دو بار در روز تجویز شده. تا چند روز باید مصرف دارو را ادامه داد؟
- شربت سفکسیم
سلام. ببخشید شربت سفکسیم را فراموش کردم دریخچال بگذارم وحدود12ساعت در مای اتاق بوده مشکلی ندارد که شربت رااستفاده کنیم.؟.
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- گرفتگی صدا
سلام برا کودک دختر ۲۰ ماهه که فقط صدایش گرفته چه شربتی خوبه بخوره؟
- مدفوع کودک ۳ساله
سلام آقای دکتر دختر من یک ماه دیگه میشه ۳ ساله چند روز میشه یک روز درمیان مدفوع میکنه و اصلا حالت یبوست نداره، مدفوع عادی هست ، نگرانم که آیا این موضوع مشکلی نداره؟
- دل درد و بوی بد دهان کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۲ونیم سالشه دو روزه بعضی اوقات دل درد میگیره از دیروز هم دفع نداشته.دهانشم بوی بدی میده.چه مشکلی هست لطفا راهنمایی کنین.ممنون
- کیست پشت گردن
پست گردن سمت راست پسرم که ۸ سالش یه توده ای که وقتی است نزنم درد میگیره
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم

