Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک ودل درد و نفخ
سلام خسته نباشید من بچه ام ۲۷ روزه هست از همون اول شیر خشک میخوره شیر خشک نان ۱ بهش دادم بعد تو خواب خیلی غلتک میخوره زور میده چنان که صورتش سرخ میشه بردم دکتر گفت نفخ داره قطره نوشت و شیر ببلاک دارم بهش میدم خیلی بی قراره تو خواب سه چهار روز از شکمش خارج نکرد
- کواموکسی کلاو
با عرض سلام،دختر ۴ سال و۷ماهی دارم آبریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر براش کواموکسی کلاو هر ۸ساعت۵ سی سی تجویز کرده الان ۳روزه داریم بهش میدیم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بدونم طبیعیه در ضمن شربت پدی گاف و اسپری بینی هم استفاده میکنه ،چقدر زمان میبره دارو اثر کنه وچه چیزی برای بهتر شدن سرفشه خیلی آزار دهنده هست شما پیشنهاد میکنین،سپاسگزارم
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- خونریزی مغزی در نوزادان نارس
پسر من در 35هفته وشش روز بدنیا آمد در حال حاضر دکترش میگه رشد جسمی و ذهنی خوبی دارد ولی مدتی گه در nicu بستری بود با سونویی که. از سرش کردن گفتن خونریزی اندکی در مغزش هستد که به مرور رفع میشه. و نیازی به دارو نیست از نظر شنوایی هم مشکلی نداره ولی حرف نمیزنه سوال من اینه آیا این خونریزی مشکلی در آینده براش بوجود نمیاره و دیر حرف زدنش بخاطر این مسأله نیست
- رفلاکس
سلام مولتی ویتامین برای کودکان رفلاکسی ممنوعه؟
- نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید من با اینکه شربت زینک به نوزادم میدم صبح حه مدفوعش شل ولی طول روز خوبه نوزادم هفت ماهه دنیا اومده و دو روز دیگه چهار ماهش تمام میشه موقع شیر خوردن روده هاش قور قور صدا میده ممنون
- تیرویید
دخترم 6روزشه تیرویید کم کار میگن داره. جواب آزمایشش 20. خیلی فکرم درگیره تدرو خدا راهنماییم کنین
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک سه ونیم ساله
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- خونریزی بعد از ختنه کردن
سلام من پسرم یک ماهو دوهفتشه ۵ روز پیش ختنش کردیم امروز هم تو مای بیبیش لکه ی خون دیدم طبیعیه؟؟ ختنش هم از طریق لیزر بوده
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم
- سرفه
سلام وقت بخیر جناب دکتر عزیز پسرم بیمارشماهم هست سرماخورده بود الان خوب شده ولی چون لوزه داره سرفه های خلطی خیلی زیاد از دزروز داره بهش پلارژین و ازیترومایسین میدم و اسپری سالباتومول . کاتاسین هم دارم کفایت میکنه یا باید بیمارستان ببرم؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم ۱۱ ماهه داره چند روزه اسهال داره هنگام مدفوع کردن زور میزنه با اینکه یبوست نداره اسهال داره خطر داره

