Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین 250
سلام پسرم تب میکنه 5 سالشه و 20 کیلو وزنش. تو خونه شربت سفالکسین 250 داشتم، میخوام ببینم چند سی سی و هر چند ساعت بهش ازین شربت بدم؟
- باسلام وخسته نباشید ،ببخشیدمن ی نوزاد نوزده روزه دارم الان یکی دوروزه سرفه میکنه وسینه اش خیلی خی خس میکنه چه کار کنم براش ،لطفا راهنماییم کنید ،ممنون میشم
- خارش دست کودکم
سلام دکتر خارش دست پسر دوساله ام تمامی ندارد چکار کنم
- عدس چشم
دخترم تو عدس چشمش نقطه سفیدی کوچک میبینم ممکن چی باشه
- درددورناف دردختر۲ ونیم ساله
سلام لطفاراهنماییم کنین دخترم ی روزعصرک خواب بودبیدارشدوگف دل دردم تاحدی دل دردش شدیدبودک نمیتونست خودشوبلندکنه بردیم دکترتاوقتی ب بیمارستان رسیدیم دوباراستفراغ کرد بردیم اونجاسونووآزمایش خون وادرارازش گرفتن گفتن چیزی نیس ی شب بستری شدواومدیم بازبعدی هفته دوباره همین جوری شدچکارکنم یعنی ی دفه میگیره ک بچه ازدردب خودش میپیچه وگریه میکنه بازول میکنه چنددقیقه خوبه بازدوباره
- سلام دختر پنحاه روزه دارم خیلی سرفه میکند سرفه هاش احساس میکنم خلطی سد خشک نیست اینقدر سرفه میکنه که باخودم میگم الان نفس کم میاره ومیمیره چکار کنم دکتر بردم گفت مشکلی ندارد درضمن من برای گرمایش خانه از چراغ نفتی استفاده میکنم احتمال داره حساسیت چیزی داشته باشه
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- امیکرون
سلام پسرم شنبه صبح با تب و تشنج و حال بد بیمارستان بستری شد تب مکرر ۳۹ درجه با تشخیص دکتر امکیرون بود امروز مرخص شده و امروز تاریخ واکسن یک سالگی داشت ک نشد بزنه میخواستم بدونم کی میتونه واکسن یک سالگی رو بزنه چند روز باید بگذره ممنونم
- باپشت سرپهن نوزاد هشت ماهه چکارکنم راهنمایی کنید
- دختر سه سالم
باسلام خدمت شما، یه دختر۳سال ویه پسر ۴ماهه دارم ، دخترم شبهادندان قروچه داره وخیلی براش ناراحتم من پدرش بسیار رابطه خوبی با دخترمون داریم و رابطه من و پدرش هم بسیارعالی (بخاطر روحیه دخترم این موارد ذکر میکنم) البته دخترم لوزه سوم داره که قرار عملش کنیم، مشکل دیگه پسر ۴ماهه که الحمدالله هیچ مشکل وزن و تغذیه نداره کاملا نرمال ولی کف پاهاش عرق میکنه و عادت داره پاهاشو به هم میماله نگران کننده است؟
- واکسن آنفولانزا
سلتم. نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره میتونه واسن آنفولانزا بزنه؟
- سلام کودک من ۸ماهشهفاویسمدارهچهضد سرفهایبراشخوبه
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای رفلاکس پنهان کودکم شروع غذای کمکی خوبه؟ ۴ماه و نیمه وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان ۶. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره.شب هم خواب پیوسته نداره.هرنیم ساعت بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت افزایش قدبرای کودک۱۰ماهه
- 123321
سلام بچه ام 4ماهشه شیرخشک ببلاک میدم 2تاخورده این سومی شکمش زیاد کار میکنه روزی 3بار همیشه هر2روز شکمش کارمیکرد وزنشم بهتربالا میرفت الان چه شیرخشکی بدم شیر خودمم میدم
- سلام من دخترم بهش شیر خشک سوپرامیل میدم ۱۰ ماهش ولی خیلی لاغره وزنش ۷ کیلوی
سلام
- شیر دهی
سلام آقای دکتر دخترم الان ۴ماهشه ده روز پیش شیرم به شدددت کم شده بود منم قطعش کردم شیر خشک دادم دخترم مشکلی نداره ولی دوس دارم شیر خودمم که بهتره در کنارش بهش بدم بخوره چیکار کنم شیرم زیاد شه! بعد الان یه مدته نخورده اگه شیر برگرده شیرم بدمزه نشده؟ ممنون از شما
- علت کش و قوس نوزاد ۲۰روزه چیست
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت
- فرنی
سلام اقای دکتر فرنی نوزاد باید باشیرکم چرب درس کنیم یا پرچرب

