Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- شیرخشک آل ۱۱۰
- زور زدن زیاد
با سلامآقای دکتر دختر ۵ ماهه من به هنگام دفع زور میزنه با اینکه مدفوعش شل هر سه یا چهار روز دفع داره یبوست داره یا نه؟ هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر سوال دومم آیا زور زدن برای دفع گاز طبیعی یا نه چون دختر من برای خارج کردن باد هم زور میزنه. تشکرمیکنم از پاسخ گویی شما
- ۱
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من بچه ۲ ساله ای دارم که بعضی وقتا اول مدفوعش شبیه مدفوع گوسفند سفت و کوچک و جدا جدا است ولی مابقی مدفوعش عادی هست یعنی ب هم چسبیده و نرم هستن بنظرتون دلیلش چیه من خیلی نگرانم ممکنه مشکلی باشه ؟
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- سلام،نوزاد ۹ ماهه چقدر باید سفکسیم مصرف کنه؟سرفه و آبریزش داره،همسرم مریض شد که دکتر بهش آنتی بیوتیک داد الان بچه ها گرفتن.به دختر ۵ ساله ام ۵ سیسی میدم
- روروءک
سلام تو گوگل خوندم که دکترا گفتن استفاده از روروءک برای بچه بد است و برای ستون فقرات مشکل ایجاد میکند، دخترم نه ماهشه هنوز استفاده نکردم براش .ایا شما میفرمایین بد است یا نه؟؟؟؟
- لکه
در مورد عنوان لکه من تا سنبه بعدازظهر برم دگتر سکته میکنم ترو خدا اگه چیز خطرناکی هست چه علایم دیگه ای بتید داشته باشه
- بیرون زدن ناف وگرانالومای ناف
باسلام دخترم یک ماه ونیمش است کولیک ورفلاکس شدیدداره همیشه ازنافش چرک میومدولی دوهفته پیش نافش بیرون زدالانم دوتازائده گوشتی درآورده بردم دکترگفت گرانالومااست چندتادونه نمک بریزده دقیقه بعدبشورش اینکاروکردم زایده کبودوخون مرده شدبعدهم پمادموپیروسین زدم تاصبح وقتی گازروروش برداشتم چرک وخون روش بودلطفاکمکم کنیدچه کنم نگرانم عفونت کنه یاخدای نکرده واردخونش بشه باتشکر
- ایمیونس
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲ سال نیم و۱۳کیلوداردمیخواستم بدونم شربت ایمیونس روچقدربهش بدم ممنون
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- لرزش دست وپا
باسلام و خسته نباشید خدمت شما من پسری 4ساله دارم که در وقت خواب چه شب چه بعد ظهر حالت یک تیک در حد 5ثانیه در دست و پاهاش حس میشه میخواستم بدونم خطرناک علتش چیه
- سلام خسته نباشید می خواستم در مورد افتادن بچه سئوال کنم پسرم هفت ماهس از یه جایه ثابت کمک گرفته بود وایستاده بود یهویی افتاد زمین و پشته سرش خورد به زمین خیلی گریه کرد بعد هم خوابید به نظر شما این خطر محسوب میشه یا نه و ۳ساعت یا شاید بیشتر خوابید
- تب واکسن
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی برای پایین آوردن تب واکسن دوماهگیش میتونم قطره بروفن بدم؟ اگه مجاز هستم چند قطره و با فاصله ی چند ساعت ؟

