Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
با سلام میخواستم بدونم دوز سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۶ ماهه ،باوزن ۹ کیلو که سرفه های خشک داره چقدره؟ با تشکر
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام نوزاد۳ماهه من سرماخورده سرفه میکنه کمی تب داره چی بدم بهش
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- غذانخوردن کودک دوساله وهشت ماهه
سلام دختر من دوسال وهشت ماه داره، فقط شیرخشک و شیر پاستوریزه میخوره، دوسالگی شیرش قطع کردیم یکم غذاخوردن باز شیرپاستوریزه و الانم مرتب پستونک میخوره وشیرخشک، چیکارکنم غذابخوره؟ مکملهای سانستول وزینک هم برااشتهاش گرفتم بازغذا نخورده، ممنون
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- آزیترومایسین
سلام پسرم ۶سالشه وزنش ۱۸کیلو هست شربت آزیترومایسین ۲۰۰براش خریدم نمیدونم چند سی سی باید بهش بدم میشه راهنماییم کنید؟
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- آنتی بیوتیک برای کودک 18ماهه
دخترم 18ماهشه 3روزه واکسن زدم تبش قطع نشده وسرفه هم میکنه میتونم بهش آنتی بیوتیک بدم
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام چند بخیر، دخترم ۵ سالشه و تاب شدید داشت بعد از مصرف دارو طبق دستور پزشک،الان بعد از گذشت ۴ روز حالش بهتره ، ولی سرفه های خلط دار امونش رو بریده و نمیتونه بخوابه ، چی بهش بدم بهتره ؟
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- اسهال و سوختگی ناشی از آن
سلام. پسرم ۱ونیم سالشه بخاطر دندون در آوردن اسهال شده و مقعد و ران هاش سوختن بهش موز دادم ساشه پدی لاکت دادم و برای سوختگی پاهاش پماد ان ان استفاده کردم کمی خوب شد ولی زیاد فایده نداشت از داروخونه پماد کالاندولا وهیدروکورتیزون گفتن قاطی کنین و بزنین وقتی زدم خیلی گریه کرد و میگفت میسوزه پاهام ب نظرتون پماد هایی ک استفاده کردم درستن؟
- بی خوابی کودک
اقایه دکتر پسرم دو سالشه تا دو شب نمیخوابه ، الان چهار ماه میشه شب دیر میخوابه چه داروی خواب اور خوبه بهش بدم ،ممنون میشم جواب بدین

