Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جایگزین شیرخشک نان ۱
سلام من به نوزادم شیرخشک نان ۱ میدم اذیت میشه دل درد میگیره و یبوست داره و همش گریه میکنه و ناآرام میشه لطفا بگین چه شیر خشکی بدم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
بچم سرما خورده بینیش بنده و سینش هم خس خس میکنه وسرفه هم میکنه چی خوبه بدم بهش؟
- یبوست نوزاد شش ماهه
پسرم شش ماهش تمام شده از موقعی که غذای کمکی شروع کردم یبوست شده دکتر بردم دارو داده پودر که در آب باید حل بشه بهش بدم ولی باز هم،هر روز کار نمی کنه خیلی نگران هستم
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- کپسول مترونیدازول
آیا کپسول مترونیدازول 20 برای نوزاد 4 ماهه مضر است؟
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- خون در مدفوع نوزاد
دختر شش ماهه ام سه بار در پوشکش رگه های خیلی کوچک خون دیدن هر روز نیست به فاصله یک هفته لطفا راهنماییم کنید
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- سرلاک
با سلام. آقای دکتر بین سر لاک گندم وبرنج و حریره بادم کدوم برا وزن گیری بهتره و مقوی تره؟
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- سونومغزنوزاد نارس
سلام،دخترم۴۵روزشه،که۳۲هفته و۶روز به علت پارگی کیسه آب بدنیااومد،امروز سونوگرافی مغزی گرفتن ازش میخواستم جوابشوببینید مشکلش چیه،اینم بگم گه۱۷روز nicuبود که۸روز اکسیژن گرفته،همه چیزشو زده نرمال،فقط خط آخرش نگرانم کرده که نوشته شواهدlenticulo_striate vasculopathyبصورت کانون های اکوژن درBasal gangliaدوطرف مشهوداست.
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- مدفوع سبز ابکی نوزاد۶ماه
سلام اقای دکتروقت بخیرخداقوت،نزدیک ب دوماهه دخترم که۶ماهشه مدفوعش سبزه یعنی تواین دوماه یاسبز ابکی بوده یامخاطی وروزبه روزهم پررنگ ترمیشه تقریبایک ماه قبل ازمایش مدفوع انجام شدمعلوم شدعفونت داره بعدش ازیترووپدی لاکت دادم دوباره برطرف نشدوهمچنان مدفوعش رنگ سبزه بازیک هفته قبل ازمایش مدفوع ازش گرفتیم معلوم شدمشکلی نداره،ولی کماکان مدفوعش سبزپررنگوابکیه دیگه مخاطم نیس،بلافاصله بعدازاین ک شیرمیخوره دفع میکنه روزی ۹یا۱۰بار،ممنون میشم راهنماییم کنیدچون واقعانگرانشم،لازمه دوباره ازش ازمایش بگیرم چون دفعه قبل ازشب قبل ک ازمایش گرفتیم روزبعدش ک بردیم شایدفاصله افتاده عفونتش معلوم نشده؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک 6 ماهشه براش سرلاک برنج تجویز کرده بودین اینو که میخوره یبوست گرفته ادامه بدم دادنش رو یا چیز دیگه بهش بدم

