Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزننوزاد
باسلاممننوزاد۷ماههپسردارمتقریبا۲۵روززودتربهدنبااومدباوزن۳کیلوو۲۰۰گروقدهم۵۱الانحدود۱۲کیلوقدهم۶۹هست۴۰روزهبوددکتربردمبیقراربوددکترگفتازگرسنگیشیرخشکآپتامیلبراشتجویزکردتا۳ماهگیدادمبهشدوبارهبردمپیششگفتدیگهادامهندهوزنشبالارفتهشیرخودتروبهشبدهمنهمشیرخودمدادمشیرخشکقدکردماز۶ماهگیغذاهمطبقسنشبهشمیدمهمراهباشیرخودمولیهنوزاضافهوزندارهمیترسممیشهراهنماییکنیداینخطرناکیاطبیعیمیباشدممنونازشما
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه
- مجراي اشكي نيمه باز
سلام خسته نباشيد ،مجراي اشكي نيمه باز با روزي سه بار ماساژ تا چندماهگي باز ميشه خيلي نگرانم ممنونم ازتون
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام اجرتون با خدا که جواب مارو میدین واقعا ممنون سوالی داشتم به شیر خشک وزن دهنده معرفی کنید و اینکه در یه شیر خشک کالری بالا مهمه یا پروتین بالا ؟ سوال سومم لطفا جواب بدین اینکه دو نوع شیر مثل بیومیل و نان قاطی کنیم مشکلی هست ؟
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- میزان سفیکسیم برای کودک۱۸ماهه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- ابسه جای واکسن دوماهگی
سلام خدمت اقای دکتر ببخشید من یک نوزاد دوماه و نیمه دارم با وزن 5کیلو و 100 گرم که بعد از واکسن دومااگی جای واکسن ابسه کرد و به دست جراح تخلیه و پانسمان شد و دکتر جراح سفکسیم 100 برایش تجویز کردن میخواستم از شما سوال کنم که چه مقدار وچند ساعت یکبار به نوزاد سفکسیم بدم؟؟ باتشکر از شما
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- زردی
علت کبودی لب ها و دست پا نوزاد چیه؟
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- واكسن ٦ ماهگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم دو روزه واكسن ٦ ماهگيش رو زده امروز هم آبريزش بيني داره آيا بخاطر واكسنه يا سرماخوردگي هستش ؟ تب نداره و قطره استامينوفن ميدم بهش
- برآمدگی استخوانی پشت سر
نوزاد ۱۴ روزه ام از بدو تولد پشت سرش یک برآمدگی استخوانی و سفت دارد،طبیعی و نرمال است یا خیر؟ پزشک اطفال نشون دادم گفت اشکالی ندارد.
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده
- پریشانی نوزاد در خواب
سلام. نوزاد پسر ۶۷ روزه ای دارم که وقتی خواب است از خودش صدا درمیاره گاهی از خواب میپره و گاهی گریه میکنه و تند تند نفس میکشه انگار داره کابوس میبینه. بعضی وقتها با چشمان نیمه باز میخوابه. این صداها و عکس العملهایی که در خواب داره نگرانم کرده بنظرشما آقای دکتر طبیعیه یا خیر؟

