Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- چندسی سی آزیترو به بچه ۱۰ کیلو بدم
سلام کودک ۱۴ماهه دارم ۱۰ کیلو هست چندسی سی آزیترو ۲۰۰ بدم؟
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- خون و کتون در ادرار
سلام دختر ۴ساله ام بعلت سرماخوروگی و درد پهلو این ازمایشات براش اتجام شد ازمایش خون که کم خونی مگالوبلاستیک نشون داد و ازمایش ادرار ش که خون و کریستال و دفع کتون و گلبول سفید داشت ای اس ار هم مقدارش ۲۵ بود اقای دکتر بعلت تعطیلات هیچ دکتری دسترسی نداشتیم لطفا راهتمایی کنید چه دارویی بدیم
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- دکترتغذیه معرفی میکنید
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و هشت ماهه هست دکتر تغذیه میخوام ببرمش میشه بهم معرفی کنید ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام دخترم هفت ماهه سه هفته شب تو خواب گرفتگی بینی داره سرماهم نخورده ی مقدار رفلاکس داره قبلا شیرخشک اج آ میخورد الان دوماهه نان میخوره چکارکنم خوب بشه
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالونیمه یبوست داره وانواع شربت واکسی پلاس وسنا گل ولاکتولوز رو بهش دادم اثر نداشت لطفا راهنمایی کنید که پودر پیدرو لاکس اثر داره استفاده کنم یا خیر
- درباره شیر
سلام من به پسرم شیر با شیره انگور میدم تازگی شنیدم این دوتا باهم خوب نیست آیا درسته؟
- سلام خسته نباشید
- مصرف شیاف برای تب
پسرم۲/۵ ساله تب ۳۸ درجه داشته ودکتر بهش شیاف ۳۲۵ داده که گفت ۲سومشو استفاده کنم هر ۶ ساعت این دوز درسته؟
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- غده سرکودک
سلام امروز متوجه شدم پشت سر دخترم پایینتراز گوشش.یکم بالاتراز گردنش یه غده کوچیک اندازه یه نخود در اومده.این چیه؟نگرانم

