Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- ایاقطره پدی لایک مشکل ایجاد میکنه برا فاویسمی
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید.دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرخشک مصرف میکنه شکمش زیاد تو روز کار میکنه ۶کیلوهستش رنگ مدفوعش هم سبز رنگ چیکار کنم خوب بشه
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- سرماخوردگی و سرفه مکرر
با سلام پسرم ۳/۵ ساله وزن ۱۶ هست سرما خورده بود سرفه شدید داشت دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول داد تموم کردیم و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ زدیم و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس و اپیراندکس استفاده کردیم و شربت زادتین و سیتریزین داد شربت ها تموم شد و پسرم خوب شد دیگه سرفه نکرد و اسپری کاتوسین پلاس رو همچنان ادامه میدادیم الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دارش شروع شده من چیکار کنم خوب میشه دوباره شروع میشه لطفا راهنمایی کنید آقای دکتر دوباره کواموکسی کلاو بدم یا نه؟
- واکسن چهارماهگی
نوزاد چهارماهه بخاطر تب واکسن وقتی استامینوفن بهش میدم بالا میاره چی غیراز قطره استامینوفن براش استفاده کنم که تبش پایین بیاد؟
- ریزش مو
سلام. دختر ۴ ماه و ۷ روزه ام از زمان تولد موهای سرزش کم پشت و نازک بود و جدیدا خیلی زیاد موهای سرزش میریزه و رشد هم تا به حال نکرده آیا مشکلی هست ؟
- سلام بچم ۴۰ روزشه میتونم بهش اموکسی سیلین بدن اخه سینش خیلی صدا میده نمیزاره نفس بکشه
- وزن
سلام دخترم واکسن 6 ماهگیشو زدم 5800 بود موقعه ب دنیا امدنش 2470 بود ب نظرتون مشکلش چیه
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- گرفتگي صدا نوزاد ۱ ماهه
بوی گاز مایع باعث گرفتگی صدا نوزاد میشه ؟ یانه؟ چون الان صداش در نمیاد و گرفته
- واکسن 18 ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم واکسن 18 ماهگی زده است و از لحاظ پاش مشکل نداره ولی تبش فطح نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم چندروزی هس ک غذا نمیخوره منم شیر هر ۲ یا ۳ ساعت ۱۵۰تا میدم خواسم بدونم مشکلی ایجاد نکنه پسرم ۸ماهو ۱۶وزس با تشکر
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- ایا امپول دگزامتازون برای شخص مبتلا به آنفولانزا مفیداست

