Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرمن ۳ونیم ساله خسنش سرماخوردگی دتره همراه با سرفه وتب شدید حدود۱۲ کیلو وزنش هست واسش ازیترو مایسین گرفتم لطفا دستور مصرف شو لطف میکنید
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- غذا در دهان نگه داشان
با سلام، دخترم ۲۶ماهه هست وغذا رو تو دهنش نگه میداره البته بعضیمواقع ، ووزن نمگیره، چیکار کنم که غذا خوردنش بهتر بشه
- چرک گلو
سلام وقت بخیر. پسرم 5سالشه 25کیلو هستش. گلوش چرک داره. ی شربت آزیترمایسین 200خریدم. دیشب ساعت 7 یک قاشق غذاخوری دادم نوبت بعدش کی میشه ک بدم
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ساله با وزن ۳۵ کیلو چقدر است؟
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- سلام دخترم۴ساله باوزن ۱۵ کیلو شربت ازیترومایسین چندسی سی روزی چندباراستفاده کنم باتشکر
- کتوکیفن
با سلام دختر من 2/5 ساله است با وزن 12 کیلو . دستور مصرف کتوکیفن رو لطف بفرمایید با سپاس
- بهترین شیرخشک برا نوزاد سامه که وزن بگیره
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- باسلام بچه 14 ماهه دارم که دوسه روزه بدنش جوش زده که بعی از انها رویشان آبداراست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خارش هم دارند
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- آنفولانززززااااا
سلام دکتر انشالله خوب سلامت و شاد باشید دخترم ۳ونیم سالشه ۱۰روز پیش تب کرد بردم دکتر یه امپول بتا ستادین سفکسیم ۱۰۰ و پلترگونیوم داده داروها رو یه هفته دادم تمام شد ولی ستادین هست هنوز الان یکم گرفتگی بینی داره و مخاط بینی و سرفه زیاد داره چی بدم بهش؟ کتوتیفن و تئوفلین جی و اسپری بنفش کاتوسین پلاس ۲۵۰ دارم خونه کدومو بدم و چه مقدار؟
- لكه روي كمر
سلام خسته نباشيد من پسرم يك سالشه و الان چهار ماهيست ك روي كمرش لكههاي سبز و قرمز در ميان و خيلي زياد شده
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- اسهال نوزاد۴۰روزه
سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- الرژيك
بإسلام.دخترم هشت ماهشه رفلاكس و الرژي داره.براي الرژي بردم بيمارستان طبي كودكان تهران پيش دكتراصغرآقامحمدي ايشون تست پوستي ازدخترم نگرفتن گفتن بايد يك سالگي به بعد برم،من غذاي كمكي كه دخترم خيلي كم الرژي ميده سرلاك برنج..دور دهنش خيلي كم دونه ريز زده.سرلاك رو قطع كنم؟نميدونم ديگه چي بدم بخوره ب همه چي واكنش ميده حتي آرد برنج با آب
- مدفوع نوزاد
نـوزادم ازروزای تولدتاالان که سه ماه ونیم هست هفته یک بارمدفوع میکنه مشکل خاصی نداره وزن هنگام تولد ۳۸۰۰گرم هست الان وزنش نزدیک شش کیلو هست آیا طبیعی هست؟

